|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| neoxiatec |
*Cold Blue And Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt Remix)
*Yvan and Dan Daniel-Enjoy The Silence-Club Mix <- Heerlijke remex van al een goed orgineel |
|
|
| dj_spare |
geen favo tune maar...
WHAT THE DOET DR KUCHO - LIES TO YOURSELF IN DE TOP40 OP DIT MOMENT? UITZUIGERS! KUTTEKOPPEN! TRAGE DALVERTS!
dat nummer is toch al 2 jaar oud? :o |
|
|
| AirPole |
Jezus, wat is die Deadmau5 - Not Exactly toch een superlekkere plaat he!
Ik heb besloten om de draad weer eens op te pikken en weer heel veel achter muziek aan te gaan, nu ik er weer tijd voor heb. Nu dus vooral oude Trance luisteren en veel nieuwe ProgTrance, Progressive en Tech-House zoeken/vinden.
:) |
|
|
| AirPole |
Is die 'Itajai Vibe' van Sultan, Ned Shepard en Maher Daniel al eens een keer gereleased???
Kan op de site van Sick Watona niet echt veel vinden:conf: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by dj_spare
geen favo tune maar...
WHAT THE DOET DR KUCHO - LIES TO YOURSELF IN DE TOP40 OP DIT MOMENT? UITZUIGERS! KUTTEKOPPEN! TRAGE DALVERTS!
dat nummer is toch al 2 jaar oud? :o |
gezien de populariteit van de tegenwoordige pannekoeken house vind ik het niet zo vreemd dat ze deze opnieuw uitbrengen.
Ik heb Richie Hawtin - DE9 Transitions maar weer eens uit de kast getrokken waat een cd blijft dat toch. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by AirPole
Is die 'Itajai Vibe' van Sultan, Ned Shepard en Maher Daniel al eens een keer gereleased???
Kan op de site van Sick Watona niet echt veel vinden:conf: |
Nope, nog niet gereleased voor zover ik weet. :( |
|
|
| ThaMaestro |
| nu we t toch over releases hebben: iemand enig idee of/wanneer Hard-Fi - Suburban Knights (Angello & Ingrosso Mix) wordt gereleased?:D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
nu we t toch over releases hebben: iemand enig idee of/wanneer Hard-Fi - Suburban Knights (Angello & Ingrosso Mix) wordt gereleased?:D |
Die track circuleerd al een tijdje rond.. Weet alleen niet wanneer hij 'Officieel' uit komt. |
|
|
| Ultravibe! |
Maor Levi - Shapes (Oliver Smith Remix,) erg fijne track!!:crazy:
Er komt sowizo weer vrij veel goede trance uit de laatste tijd. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Die track circuleerd al een tijdje rond.. Weet alleen niet wanneer hij 'Officieel' uit komt. |
ik heb hem idd ook al in mijn bezit...al een tijdje ook trouwens |
|
|
| magrec |
| De hele e-mix van john digweed 2 uur lang bizarre tracks :eyes: |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by magrec
De hele e-mix van john digweed 2 uur lang bizarre tracks :eyes: |
Klinkt al vers luistervoer!!:) |
|