return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 
Vette tunes van het moment part VII (pg. 40)
View this Thread in Original format
MennoB
Erg lekker idd!!

Welke ook goeie is..:

Cosmic Gate - Barra!! :crazy:

Eindelijk weer eens een goeie trancer!!
Loraine
Sergey Tkachev "Alien & Butterfly" (Anjunadeep)

Partyhardy!
Inderdaad 2 hele goede tracks! Vind van die laatste ook de Solid Sky Remix echt super!

Ook vet vind ik Mat Zo - 24 Hours (Rank 1 Remix) Lekkere oude trance klanken :cool:
ThaMaestro
Jody Wisternoff - Lassoo !
dj_spare
Dat hetzelfde als het Lassolied? :whip: :crazy:
ThaMaestro
quote:
Originally posted by dj_spare
Dat hetzelfde als het Lassolied? :whip: :crazy:


Dan nog zou t beter zijn dan al die trance-meuk ;):p
MennoB
The Digital Blond - Mooga! :crazy: :eyespop: :eyes:
AirPole
Mat Zo - The Found :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy:
Remy D
quote:
Originally posted by MennoB
The Digital Blond - Mooga! :crazy: :eyespop: :eyes:


Die is toch al weer zo'n 9 jaar oud. Ik weet nog wel dat ik die voor de eerste keer hoorde. Tiesto at Dutch Dimension, 31 maart 2001. Wat een gruwelijke set op een heel gaaf feest, het eerste feest ooit in de HMH!!! Mooie tijden. Nou ik ben er 19 juni ook weer. Heeft volgens mij ook nog best een tijdje geduurt voordat de ID van het nummer bekend was. :happy2:
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Remy D
Heeft volgens mij ook nog best een tijdje geduurt voordat de ID van het nummer bekend was. :happy2:


De good ol days dat trance nog boeiend was en sets vol ID's zaten :rolleyes:

MennoB
quote:
Originally posted by Remy D
Die is toch al weer zo'n 9 jaar oud. Ik weet nog wel dat ik die voor de eerste keer hoorde. Tiesto at Dutch Dimension, 31 maart 2001. Wat een gruwelijke set op een heel gaaf feest, het eerste feest ooit in de HMH!!! Mooie tijden. Nou ik ben er 19 juni ook weer. Heeft volgens mij ook nog best een tijdje geduurt voordat de ID van het nummer bekend was. :happy2:


19 Juni ben ik er ook weer bij.. Tiesto in de HMH is toch altijd een dik feest! Wat je ook van hem vind.. Denk dat iedereen het daar wel mee eens is! :crazy:
dj_spare
Gaat het een solo set worden of?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 
Privacy Statement