|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Matthew Peterson's Vocal Mix)
Heerlijke zomerse vocal plaat!! :cool: |
|
|
| basd |
Groove Armada - Song 4 Mutya (Sunset Strippers remix)
Ook lekker zomers! |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by basd
Groove Armada - Song 4 Mutya (Sunset Strippers remix)
Ook lekker zomers! |
had ik niet achter jou gedacht:D Doe mij maar de Boris Dlugosch mix :crazy: |
|
|
| AirPole |
Om nog weer even terug te komen op die EM van Sasha die ik gedownload heb:
Ubervet hoor!
Is dat eerste nummer een nieuw nummer van Kraftwerk of een nieuwe remix? Ik dacht dat zij niet meer produceerden?
Anyway, zwaar heerlijke set hoor. Zwaar heerlijk.
Edit: nog even een vraagje, waarbij ik hoop dat mensen er antwoord op kunnen geven. Enige tijd geleden hier poste iemans hier, volgens mij vooral Chicane en Magrec, maar zeker weet ik het niet, een link naar een video op Youtube van Sultan & Ned die een plaat aan het maken waren in de studio. Een plaat met vette piano riffjes en gitaarpartijen erin. Is die plaat al uit? Is de titel al bekend? Is het misschien 'Together we rise' die op Yooshi uit gaat komen? Alvast bedankt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Als je dit filmpje bedoelt:
http://youtube.com/watch?v=nq0rI_1IlRU
Dat is Itajai Vibe dacht ik, en voor zover ik weet is die nog niet uit. Ging ook op Sick Watona verschijnen als ik me niet vergis? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als je dit filmpje bedoelt:
http://youtube.com/watch?v=nq0rI_1IlRU
Dat is Itajai Vibe dacht ik, en voor zover ik weet is die nog niet uit. Ging ook op Sick Watona verschijnen als ik me niet vergis? |
Ja, man. Dat is 'em.
Dankjewel :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Siesta
had ik niet achter jou gedacht:D Doe mij maar de Boris Dlugosch mix :crazy: |
Tsja, gewoon lekker zomers nummer.. Zal die remix eens checken.. |
|
|
| MennoB |
Gareth Emery - More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix) :eyespop: :crazy: :eyes:
Break heeft wel iets weg van Killa.. Maar zo'n relaxte plaat!! |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by MennoB
Gareth Emery - More Than Anything (Stoneface & Terminal Remix) :eyespop: :crazy: :eyes:
Break heeft wel iets weg van Killa.. Maar zo'n relaxte plaat!! |
sja maar Killa is wel ff 10 x vetter :haha: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Siesta
sja maar Killa is wel ff 10 x vetter :haha: |
Oh dat zeker!! :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maak daar maar 10000x van ;) |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by AirPole
Om nog weer even terug te komen op die EM van Sasha die ik gedownload heb:
Ubervet hoor!
Is dat eerste nummer een nieuw nummer van Kraftwerk of een nieuwe remix? Ik dacht dat zij niet meer produceerden?
Anyway, zwaar heerlijke set hoor. Zwaar heerlijk.
|
(schoot me ff te binnen): laten we de EM van Howells begin dit jaar niet vergeten te scharen in t rijte der 'grote EM's (van dit jaar)' / dikke/dikste sets (ooit)! :p |
|
|
|
|