|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Na een flinke stilte hebben de heren Mr. Sam en Dimitri Andreas toch weer een geweldig nummer uitgebracht:
Mojado - Kaktus :eyes: |
heeee dat is goed nieuws:D |
|
|
| MennoB |
| Dit jaar komt ook hun nieuw album uit! |
|
|
| Ben_Lei |
| Vind de nieuwe van Jean wel lekker :wtf: |
|
|
| Siesta |
ik zal wel 230 jaar achterlopen
maar Armin van Buuren - Rush hour, is best een lekkere trancer vind ik |
|
|
| eXos |
Olivier Giacomotto - Gail In The O (John Acquaviva & Damon Jee Remix)
68 Beats - Replay The Night (Gabriel & Dresden Remix)
Mark Knight & D. Ramirez - Columbian Soul (Original Mix)
:eyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by eXos
68 Beats - Replay The Night (Gabriel & Dresden Remix)
:eyes: |
Sowieso! \o/ |
|
|
| Remy D |
Workidz - Work It :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:
Wat een TUNE!!! |
|
|
| Siesta |
wel leuk die work it idd, maar dies echt al 2 jaar oud ofzo :D
Ralph Falcon - I Need Someone (The Cube Guys remix) |
|
|
| MennoB |
| Workit heette toch eerst Clix..? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by MennoB
Workit heette toch eerst Clix..? |
Ja idd, was toch gewoon The Form Breaker - Clix ? Is dezelfde plaat iig :P |
|
|
|
|