|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
vo mij ni :p
ge moet dan dan heel den avond bijhouden aangezien ze tegen daj weggaat al weg zijn
zal wel ene schoepen van iemand opt einde :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
vo mij ni :p
ge moet dan dan heel den avond bijhouden aangezien ze tegen daj weggaat al weg zijn
zal wel ene schoepen van iemand opt einde :toothless |
Achterin de booth zal wel wat plaats zijn om die posters te placeren tot 's morgens ;) |
|
|
| Real |
| Mits betaling van een fooi aan de betreffende dj's kan dat geregeld worden ja. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| aan de eerste dj zou ik het niet vragen, da's nie zo ne sympathieke naar het schijnt :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Achterin de booth zal wel wat plaats zijn om die posters te placeren tot 's morgens ;) |
Is er dan wel garantie dat die daar veilig liggen? :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
aan de eerste dj zou ik het niet vragen, da's nie zo ne sympathieke naar het schijnt :D |
De warmup gebeurt hopelijk toch door de plaatselijke resident van de Rector, wiens sollicitatie tijdens de vorige editie met plezier werd goedgekeurd he? :o
Of staat die geboekt als headliner? :p |
|
|
| Real |
| Ik hoop dat die kerel daar niet opnieuw rondloopt. Miljaar. :nervous: |
|
|
| Bertn |
| Ik vermoed van wel. Dat was een echte TRANCE fan he!!!! |
|
|
| Xilver |
Fantastisch mixen dat die kon. Zou nog iemand zijn voor het Illusion resident-team.
(kijk eens hoe subtiel ik de lokroep van de fanboys verwerk in mijn post) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Ik hoop dat die kerel daar niet opnieuw rondloopt. Miljaar. :nervous: |
Waarom denk je dat net JIJ de warmup doet? :p |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Real
Ik hoop dat die kerel daar niet opnieuw rondloopt. Miljaar. :nervous: |
Wat is het verhaal misschien? :conf: |
|
|
|
|