|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Chris Riley
01. Stu Hirst - Saws And Sines (Anil Chawla & Dale Anderson Remix)
02. John Dahlbäck - Don't Speak
03. Stu Hirst - Big Rooms Bigger Tunes
04. Airwave - Trilogique (Section 9 Remix)
05. Stu Hirst - Big Rooms Bigger Tunes
06. TM Project - Naturalize (Muzzaik Remix)
07. Blue Haze - Into Nothing (Hamel's Last Time For 9 Mix)
08. Miika Kuisma - One Morning By The Riverside
09. Perry O'Neil - Wrong Bet (Fine Taste Remix)
10. Marcus Schossow & Thomas Segstad - Moog Me
11. Delerium - Innocente (DJ Tiësto Remix)
DJ Vega vs Tomas Neil @ BeTA Party V5, Rector, Gent
01. Pryda – Armed
02. Chymera - Umbrella (Funk D'Void remix)
03. Paul Kalkbrenner – Ich Muss Aus Dit Mileu Heraus
04. Remy & Klinkenberg - Mexico Can Wait
05. Aril Brikha – Winter
06. Prime 33 - Burn (16 Bit Lolita's Deep Melody Dub)
07. Skooma – Mephala (Derek Howell Remix)
08. Delikate Imposters - Autobahn
09. Bart Van Wissen – Cruiser
10. Guy J - Amsterdam
11. Slacker – Psychout (Micah’s “2007 Tribute To A Legend” Remix)
12. Matt Cerf & Shawn Mitiska - You & Me (Jody Wisternoff Remix)
13. Blue Foundation – Sweep (16 Bit Lolitas Vox)
14. Sam Ball - Carbon
15. Peter Gun – Through The Summer
16. Graham & Blades - Argie Bargie
17. Faithless - Music matters (Pete Heller Remix)
TCX
01. Joe T. Vannelli - Prelude (Intro Mix)
02. Joe T. Vannelli - Prelude (Scalambrin & Sicily Pleasure Remix Island Style)
03. Lustral - Broken (Dousk Remix)
04. Phynn - C U Smile (Original Mix)
05. Tom Cloud - Long Way Home (Original Mix)
06. Tronso & Stian Klo - Helgoland (Mat Zo Remix)
07. Arias - Twelve (Original Mix)
08. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
09. DJ Vincenzo - Eastern Parade (Airwave Remix)
10. Mike Foyle - Firefly (Original Mix)
11. Rank 1 & Alex M.O.R.P.H. - Life Less Ordinary (Rafael Frost Remix)
12. Airbase - Medusa (Original Mix)
13. Joakim Daif vs Likuida present Aerodive - Summer Dive (Carl B Remix)
14. Haak Pres. Annunaki - Frenzy (Original Mix)
Moisture & Garden
01. Carl B - Sweep
02. Three Drives - Greece 2000 (Leama & James Davis Remix)
03. 8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Remix)
04. DJ Eco - Light At The End (Martin Roth Remix)
05. Moisture & Garden - Splendor (Icone Remix)
06. Activa presents Force One - Reflection
07. Volition - Evolver 2007 (Selu Vibra Remix)
08. Ozone - Rock Take A Stand (Alex Morph Remix)
09. Moisture & Garden - Starburst
10. Octagen - Renegade
11. Alex Morph vs Woody van Eyden - Y68 (Giuseppe Ottaviani Remix)
12. Carl B - Social Suicide (Alex Morph Remix)
13. Samuelzone - Twisted Twister
14. Odyssee - 2morrow
15. Vadik - Fate
16. Akira Yamaoka - Room Of Angel (Carl B Remix)
17. Marksun & Brian - Neno Itome (Stoneface & Terminal Remix)
Zetski & Luc Adriaenssens
01. Myth - Sjamaan
02. Luke Terry pres. Akemi - When it all falls apart
03. Transa - Supernova
04. Veracocha - Carte Blanche
05. The Ambush - Everlast
06. Drax & Scott Mac - Must have been a dream (Mac Zimms & Original mash)
07. Limited Growth - No Fate (Quadran Remix)
08. Gareth Emery & Lange - Another You, Another Me (Original mix)
Download (inclusief irritante skipjes) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Als je daar last van hebt raad ik je aan om het programma waarmee je opneemt, adobe audition was het dacht ik?, een "real-time" prioriteit te geven bij het opnemen... Werkt in de meeste gevallen ;) |
Dat betwijfel ik toch ten zeerste. Ik gebruik het programma Harddiskogg, maar mijn laptop is gewoon veel te oud om dat nog efficiënt te kunnen draaien. Tis wel raar dat het thuis nog wel steeds lukt, en zaterdag maar half-half. Achja. |
|
|
| schepper |
kvind het zeer stijtig dat ik niet bij was ( trouw van mijn broer )
maar kdenk dat de datum bij veel mensen niet goed zat .
ben zelf een redelijk nieuwe beta die zeer graag een trancefeestje doet . spijtig genoeg maar 4 a 5 per jaar :confused:
dus als er mensen zijn die er komende week(n) 1 tje doen , ik heb altijd zin om mee te gaan . maar volgende beta party ben ik er zeker bij . |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
Dat betwijfel ik toch ten zeerste. Ik gebruik het programma Harddiskogg, maar mijn laptop is gewoon veel te oud om dat nog efficiënt te kunnen draaien. Tis wel raar dat het thuis nog wel steeds lukt, en zaterdag maar half-half. Achja. |
warmte en vochtigheid/rook wschl. dat zorgt ervoor dat zelfs de snelste laptops flippen. |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Push2005
Setje van Zetski en mij was iets als:
01. Myth - Sjamaan
02. Luke Terry - ??
03. Transa - Supernova
04. Veracocha - Carte Blanche
05. The Ambush - Everlast
06. ??
07. Limited Growth - No Fate (Quadran Remix)
08. Gareth Emery & Lange - Another You, Another Me (Original mix)
M'n geheugen laat me al in de steek.
Ach, het was leuk om nog eens op de pioneers te mogen spelen :p |
Helaas, die eerste overgang is niet wat het zou moeten zijn. Het volume van de 2 kanalen stond niet gelijk. De overgang zelf valt nog mee. Maar 'k moet zeggen dat het wel even wennen is, als je nog nooit met een 1000MK3 gedraaid hebt. Zeker geen slecht materiaal!! Op den duur wordt je het gewoon (de "plakkers" kunnen dit wel bevestigen) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ik zou graag weten wie wat gedraaid heeft :)
Die 2 tracks staan me alleszins ferm aan, de rest ken ik en vind ik ook van hoge kwaliteit. Allez, en die set bestaat niet meer :( |
|
|
| Push2005 |
| Supernova, Everlast & No Fate waren van mij; de rest van Sam ;) |
|
|
| Pumaz |
| Bedankt allemaal voor het anthem compleet te negeren. |
|
|
| Pumaz |
| Jou vergeef ik nog, aangezien ik je held ben :) |
|
|
| eieregooie |
In het kader van vroeger was alles beter wil ik deze nog even met jullie delen. Vorige maand gepost op m'n site.
| quote: | Originally posted by *Nathalieke*
07-07-2006 :
A date to remember because....
* I heard Bax for the first time on the BETA v3 party ! I really loved his set.
* On the same party begon my relationship with Jan.. Was it because the music..
"Reflekt- Need To Feel Loved" or are we just made for each other?
anyway... I wanna thank U,Bax, for the set :wink: |
Awwww  |
|
|
| Real |
Even een fikse bump geven.
Gewoon een open vraag: stél dat er een nieuwe BeTa Party zou komen, wie zou dan nog interesse hebben om er naartoe te gaan? |
|
|
|
|