|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Ziet er goed uit! Een bekendere naam op de affiche zou natuurlijk nog mooier zijn.
Hopelijk is er de 6e geen jump party gepland en kunnen we genieten van een lekkere sound... :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by diddi
Ziet er goed uit! Een bekendere naam op de affiche zou natuurlijk nog mooier zijn. |
Ach, dat maakt de muziek niet per definitie beter. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Real
Ach, dat maakt de muziek niet per definitie beter. |
Het was toch eens leuk Airwave aan het werk te zien op een kleiner en intiemer event... |
|
|
| Real |
| Airwave is een uitzondering uiteraard, die brengt een unieke liveset. Eender welke andere trance dj speelt een gewone set, en ik vind die (meestal) op muzikaal vlak niet beter dan wat de BeTa's kunnen opvoeren. |
|
|
| RadiantB |
Vorige keer 5 man kunnen overtuigen om mee te gaan, tzal deze keer wa minder zijn, vrees ik. :D
De helft had nog nooit trance gehoord en achteraf vonden ze het niet te denderend. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Ik spring waarschijnlijk ook wel eens binnen, als ik niet moet werken die dag. |
|
|
| FredNova |
| normaal gezien kom ik ook (met hopelijk wat extra volk) |
|
|
| The_G0dfather |
hoe zit 't eiglijk met sponsering ?
iedereen zal da wel zien zitten als id&t ons sponsort denk 'k, hehe :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
hoe zit 't eiglijk met sponsering ?
iedereen zal da wel zien zitten als id&t ons sponsort denk 'k, hehe :p |
Het zoeken van sponsoring is echt één van de minst leuke dingen om doen als je een evenement organiseert. Bovendien is het op het niveau van de beta party niet eenvoudig om kleine sponsors te vinden omdat de beta's geen lokale vereniging zijn. |
|
|
| Real |
| Sponsors zijn voor janetten. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Thumbs up voor de flyer trouwens :) |
|
|
| _Jedi |
Ik ben hierjuist eens gaan kijken naar de website voor al eens te zien hoe ge daar naartoe moet rijden.
Komt wel in orde... maar word de website voor deze editie nog aangepast? |
|
|
|
|