|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| Afhankelijk van locatie & wie komt draaien. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik zou dat nog wel zien zitten, maar of ik uiteindelijk kom gaat voor mij grotendeels afhangen van tijdstip dat het valt. |
|
|
| jeronimo_jd |
| Als ik kan, zal ik moeite doen om te komen. |
|
|
| eieregooie |
:D
Maar dat hangt uiteindelijk helemaal van het totaalplaatje af. En waarschijnlijk het meest van wie er gaan komen van jullie allen :) |
|
|
| Gladius |
| hmm tja hangt er vanaf wie komt draaien idd |
|
|
| eieregooie |
| Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit :) |
|
|
| The_G0dfather |
Topnamen zijn voor mij ook geen must, het gaat hier toch meer om de sfeer in het algemeen, en die is er met de BETA / NLTA dj's evenzeer.
Natuurlijk altijd handig om wat volk te trekken...
Zie da wel zitten, als 't past kom 'k wel. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah ja, waarom niet hé :) |
|
|
| Tilt |
| Hangt er een beetje van af waar het is... |
|
|
| Xilver |
| Same, hangt ervan af waar het is. Ik heb het een beetje gehad met de rector :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik zou komen alst niet te ver is. |
|
|
|
|