return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 17)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Boo ing hoo :p

Een echte dj kan met élk materiaal deftig draaien :toothless

Serieus, het enige wat die Rodec niet heeft zijn vu-meters per kanaal, maar dat is snel opgelost door ff in de pfl vu-meter te vergelijken. Qua sound moet een Rodec absoluut niet onderdoen voor een Pioneer, en ik vind de toonregeling ook véél aangenamer. :)

Rodecs zien er niet alleen goor uit; ze voelen ook zo aan. En die faders zijn verschrikkelijk vort.

Bah bah. Vies spul die Rodecs

En geen meter per kanaal is wel al een serieus nadeel
Jasperovitsj
Je bent een verwende dj, Luc!
Push2005
Ik ben geen dj :p
Blue Sky 99
Ik had er toch eerlijk gezegd ook wel naar uitgekeken eens met zo'n pioneer te mogen draaien hoor :)
Progrez
De heren dj's kunnen natuurlijk ook de platendraaiers gebruiken.
Zeer aangenaam in gebruik en zonder een overaanbod aan knoppen en vu-meter-bull.

Xilver
quote:
Originally posted by Progrez
Zeer aangenaam in gebruik en zonder een overaanbod aan knoppen en vu-meter-bull.

Wat heeft dat nu in godsnaam met de mixer te maken?
Real
quote:
Originally posted by Real
Aan de DJ's: er zal toch een Rodec BX9 staan. Er is een probleem met de Pioneer DJM600. :rolleyes:

Aan de DJ's: er zal een andere Rodec staan. :p Eén met vijf kanalen, maar ik ben vergeten welke versie precies.

En vanaf 21u zal er iemand aanwezig zijn.
stryder1
ik kom wel is luisteren of de installatie daar al wat in orde is gebracht.
Progrez
quote:
Originally posted by Xilver
Wat heeft dat nu in godsnaam met de mixer te maken?

Ik ging ervan uit dat men sprak over een cd-speler waarbij op de speler zelf een metertje stond. Soit, ik ken dan ook niks van die cd-speler-snufjes. Maar tis altijd wel lachen die drang naar ultramoderne instrumenten; hippe cd-spelertjes waar meer knoppen aanzitten dan aan een boeing 747, strakke mixers met vu-meters langs alle kanten. Allemaal overbodig. Eenvoudig gaat ook.
FenixStyle
We hadden dan mss toch beter Jeanke uitgenodigd.. Die zou met z'n masterskillz wel probleemloos kunnen draaien, Rodec of gene Rodec.. :(

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Progrez

Platen zijn zo vorig millennium
Den Backer
Of ge kunt misschien gewoon allemaal beter meekomen naar 25 Years George's in Pulse Factory? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement