|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Boo ing hoo :p
Een echte dj kan met élk materiaal deftig draaien :toothless
Serieus, het enige wat die Rodec niet heeft zijn vu-meters per kanaal, maar dat is snel opgelost door ff in de pfl vu-meter te vergelijken. Qua sound moet een Rodec absoluut niet onderdoen voor een Pioneer, en ik vind de toonregeling ook véél aangenamer. :) |
Rodecs zien er niet alleen goor uit; ze voelen ook zo aan. En die faders zijn verschrikkelijk vort.
Bah bah. Vies spul die Rodecs
En geen meter per kanaal is wel al een serieus nadeel |
|
|
| Jasperovitsj |
| Je bent een verwende dj, Luc! |
|
|
| Push2005 |
| Ik ben geen dj :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Ik had er toch eerlijk gezegd ook wel naar uitgekeken eens met zo'n pioneer te mogen draaien hoor :) |
|
|
| Progrez |
De heren dj's kunnen natuurlijk ook de platendraaiers gebruiken.
Zeer aangenaam in gebruik en zonder een overaanbod aan knoppen en vu-meter-bull.
 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Progrez
De heren dj's kunnen natuurlijk ook de platendraaiers gebruiken.
Zeer aangenaam in gebruik en zonder een overaanbod aan knoppen en vu-meter-bull.
|
Wat heeft dat nu in godsnaam met de mixer te maken? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Aan de DJ's: er zal toch een Rodec BX9 staan. Er is een probleem met de Pioneer DJM600. :rolleyes: |
Aan de DJ's: er zal een andere Rodec staan. :p Eén met vijf kanalen, maar ik ben vergeten welke versie precies.
En vanaf 21u zal er iemand aanwezig zijn. |
|
|
| stryder1 |
| ik kom wel is luisteren of de installatie daar al wat in orde is gebracht. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wat heeft dat nu in godsnaam met de mixer te maken? |
Ik ging ervan uit dat men sprak over een cd-speler waarbij op de speler zelf een metertje stond. Soit, ik ken dan ook niks van die cd-speler-snufjes. Maar tis altijd wel lachen die drang naar ultramoderne instrumenten; hippe cd-spelertjes waar meer knoppen aanzitten dan aan een boeing 747, strakke mixers met vu-meters langs alle kanten. Allemaal overbodig. Eenvoudig gaat ook.  |
|
|
| FenixStyle |
| We hadden dan mss toch beter Jeanke uitgenodigd.. Die zou met z'n masterskillz wel probleemloos kunnen draaien, Rodec of gene Rodec.. :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
De heren dj's kunnen natuurlijk ook de platendraaiers gebruiken.
Zeer aangenaam in gebruik en zonder een overaanbod aan knoppen en vu-meter-bull.
|
Platen zijn zo vorig millennium |
|
|
| Den Backer |
| Of ge kunt misschien gewoon allemaal beter meekomen naar 25 Years George's in Pulse Factory? :p |
|
|
|
|