|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| M'n broer zet z'n auto altijd op een zandparking vlakbij. Ik weet niet meer precies waar die is, maar er is normaal plaats genoeg. :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Bedankt voor de info mannen, ik zal dan wel eerst ff rondkijken voor 'k 'm daadwerkelijk parkeer :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wij stonden vorige keer in het straatje links achter het Stalhof, langs de parking in plaats van er op. Dus er is zeker plaats te vinden als je vroeg genoeg komt :) |
|
|
| djcresto |
| Ge kunt best parkeren aan den blandijnberg ofzoiets. Een zijstraat van de normaalschoolstraat, rechtover de overpoort. Ofwel op de nieuwe ondergrondse op het sint pietersplein. Die is naar tschijnt heel goedkoop. |
|
|
| Real |
| Aan de DJ's: er zal toch een Rodec BX9 staan. Er is een probleem met de Pioneer DJM600. :rolleyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| Parkeren kan ook, als je chance hebt, aan de rechterkant van de citadellaan. Dat is gewoon als je uit de overpoortstraat rijdt, op dat groot kruispunt naar links. Wss niet betalend 's nachts, maar je moet wel chance hebben om iets te vinden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Er zal toch een Rodec BX9 staan. Er is een probleem met de Pioneer DJM600. :rolleyes: |
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :nervous: |
|
|
| Hydra |
Voor gratis, gemakkelijk en veilig parkeren zet je je auto in de (Karel Lodewijck) Ledeganckstraat. Dat is dus de zijstraat van de Zwijnaardsesteenweg (die het verlengde van de Normaalschoolstraat is) die DJcresto bedoelde.
De blandijnberg ligt ergens anders. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :nervous: |
Boo ing hoo :p
Een echte dj kan met élk materiaal deftig draaien :toothless
Serieus, het enige wat die Rodec niet heeft zijn vu-meters per kanaal, maar dat is snel opgelost door ff in de pfl vu-meter te vergelijken. Qua sound moet een Rodec absoluut niet onderdoen voor een Pioneer, en ik vind de toonregeling ook véél aangenamer. :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Serieus, het enige wat die Rodec niet heeft zijn vu-meters per kanaal, maar dat is snel opgelost door ff in de pfl vu-meter te vergelijken. Qua sound moet een Rodec absoluut niet onderdoen voor een Pioneer, en ik vind de toonregeling ook véél aangenamer. :) |
Oh, als die VU-meter de PFL weergeeft is er geen probleem voor mij. Voor de rest kan ik daar ook wel mijn plan mee trekken.
Wel zonde dat ik geen flangers over mijn set kan gooien. :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | | Two LED VU-meters. Range from -20dB to +8dB showing the PFL-signal |
Voilà :) |
|
|
|
|