|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Ik sta met de nacht... |
|
|
| Pumaz |
Verzoekjes:
Sam Ball - Carbon
Alt Fenster - Joepler
Joshua Collins - Lilo |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Joshua Collins - Lilo |
Moest die gereleased zijn, absoluut :)
Die andere 2 maken veel kans om wel te passeren ja :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moest die gereleased zijn, absoluut :) |
Hebben? ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sure, ik ben altijd te vinden voor "promo's" :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Verzoekje:
website |
die draai ik wel |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
die draai ik wel |
Mooi, ik kijk ernaar uit :crazy:
On a serious note, ik heb gisteren dan toch maar wat rondgemaild op basis van de flyer. De geadresseerden moeten dan maar uit eigen beweging de website in de gaten houden.
Ik heb ondertussen ook het themanummer online gezet, vanaf Kotuha te downloaden:
Kindred Spirits - Kite |
|
|
| Dark Apostle |
| Dees zal de eerste BETA-parthey zijn sinds V2 waar ik waarschijnlijk niet aanwezig ga zijn, neemt niet weg dat jullie vrij zijn om u te amuseren :p |
|
|
| FredNova |
Naar goede oude gewoonte de BeTA party toegevoegd tussen de nieuwtjes op http://www.id-t.be/
Maar is er niet wat weinig reclame gemaakt (o.a. geen website) om 'genoeg' volk te lokken? |
|
|
| Real |
| Ik heb DJ2DJ, 9lives.be en partyforum voor mijn rekening genomen, maar nogal weinig reactie over 't algemeen. |
|
|
|
|