return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 21)
View this Thread in Original format
whuke
Test
domineesje
Bovenstaande post is van mij...
^dan zou men veel moeten drinken...
wij zijn omstreeks 1u toegekomen, en zagen direct de harde kern (wel dat er nog een paar mankeerden zoals Benny, Christina, etc ;) )... Na anderhalf uur waren we wel al terug weg (andere prioriteiten, babyfoon bij de buren)..
ik verschoot van de minieme opkomst.. Ligt het aan de weinige 'spread the world' acties die zijn genomen, of aan de andere party's die er waren, of de line up (het is nog steeds een bijeenkomst).. Dunno...
De sfeer kon er zijn, maar denk dat velen zijn teleurgesteld in de opkomst.. (Ja so be it..)
Ik vond het spijtig dat ik voorgaande dj's heb moeten missen.. (vooral jasper, meestal lekkere zwoele warmup ), hoorde dat Luc classics Draaide en hem kennende zal het wel 'weet wel de beste uit te halen' geweest zijn ;)
ik hoop dat de sets recorded zijn... :)(luc, bert, benny, ken jij nog de gegevens van ftp? Daar mag anders gebruik van gemaakt worden...)

dan nog een persoonlijke suggestie naar Volgende party toe.. Indien geen grote naam op line up als v3 (toen waren we verwend), zou ik toch maar voorgaande poll opnieuw doen.. Mss is het nog zo'n geen slecht idee van het weer te organiseren als v1 ... Of nog een kleinere zaal.. (tropic oostakker(gratis), dat music café in Leuven(of hoe heet het weer), of gewoon in een tent centraal in Vlaanderen
;) ... )
voila mijn kleine bijdrage...

ps: merci Frednova om de kindjes en het grote kind gelukkig te maken ;)
FCB_Fanatic
goed thuis gekomen en nu mijn bed in. Ik ga nu nog een beetje proberen te slapen want ik moet er morgen weer vroeg uit :)

over de party zelf: ik heb mij goed geamuseerd, alleen jammer van de lage opkomst
FenixStyle
Ben ongeveer een uurke terug.. Het was een plezant dagje/nachtje Gent, enkel spijtig dat de opkomst nogal tegenviel.. Hebben toch alvast een aanzienlijke bijdrage gedaan aan de drankverkoop (sommigen zelfs iets te veel :toothless) , dus hopelijk zit er toch nog iets in de kas :p

Volgende editie mss toch nog eens een ander concept proberen :)

Chapeau trouwens aan de dj's die ondanks het hoge "TMF Dj's At Home"-gehalte dat er heerste, toch de goesting niet verloren om een goeie set neer te zetten ;)
_Jedi
Eerlijk gezegd ben ik nu boos op mezelf dat ik niet geweest ben,
vooral omdat ik dat wel van plan was! :whip:

Kga niet afkomen met excuses.. dat heeft geen zin meer.

Goed om te lezen dat de de meesten het leuk vonden!
Real
In alle eerlijkheid moet je toegeven dat deze editie niet geslaagd was. De opkomst was gewoon veel te laag. Zonde is dat.

Indien er nog een volgende BeTa Party komt, zal dat (als het aan mij ligt) in regio Antwerpen of Leuven plaatsvinden, met 1 of 2 grote namen op de affiche. En het lijkt me evident dat Luc en Zetski op de volgende editie opnieuw gevraagd worden, ik vind het echt spijtig voor hen dat ze zo de avond moesten afsluiten.

Nu ja, alle bezoekers zijn bedankt om te komen, hopelijk heeft iedereen zich wat geamuseerd.

Ik heb een hele hoop foto's genomen, en ik ga zo meteen controleren of de sets goed opgenomen zijn, maar ik vrees het ergste.

En Limburgers zijn erg zatte en rare mensen. :wtf:
Real
Het zijn een honderdtal foto's en 4u30m aan dj-sets, maar er zitten zoals verwacht wel veel skips in. :o

Ik heb zowaar twee keer dezelfde plaat gedraaid. Dom cue-systeem op Pioneers. Gelukkig was er (toen) geen kat.

Les photos: http://foto.telenet.be/0912594189 (sorry dat ze zo donker zijn, Aldi-kwaliteit noem ik dat :) )
Xilver
Belachelijk beschamend lage opkomst. Denk niet dat het voor de organisatoren nog motiverend is om nog edities te organiseren, en ik snap het volledig.
Push2005
25 euro mogen bijdragen om de cd spelers nog te compenseren... Afgang :clown:

Muziek was wel goed; opkomst was zielig. Erg spijtig allemaal; en ook zwak van enkele members om niet op te duiken. Toch respect voor diegenen die tot het 'bittere' einde gebleven zijn.
TOR
De hele buurt was vrij leeg gisteren.. Zal wel met het weer te maken hebben gehad. Vorig jaar zijn er heel wat studenten in de stad blijven plakken, maar daar konden we ditmaal niet op rekenen.

Een bbq zie ik eerlijk gezegd ook niet slagen, want van BeTA zijn er slechts weinigen komen opdagen gisteren.

We laten alles beter gewoon varen.

Devilex
Ligt het ook niet een beetje aan het feit da nieuwe leden hier verschrikkelijk moeilijk aanvaard worden. Of in het slechtste geval worden afgeblaft of uitgekafferd. Met dergelijke mentaliteit zullen er niet veel nieuwe mensen meer bijkomen en zullen jullie het in de toekomst steeds meer en meer moeten doen met het "selecte kringetje".
Blue Sky 99
Voor mij persoonlijk was't mijn eerste BeTA-party en ik vond het best wel leuk eens wat mensen te ontmoeten maar de opkomst was over't algemeen eigenlijk wel schandalig laag. De muziek die ik gehoord heb zat wel snor eigenlijk. Over mijn eigen inbreng in mijn gedeelde set met Jasper ben'k lang niet tevreden (al weet ik niet precies hoe erg het was :p ) maar het is natuurlijk wel altijd een leuke ervaring om eens voor een publiek te kunnen draaien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement