|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dees zal de eerste BETA-parthey zijn sinds V2 waar ik waarschijnlijk niet aanwezig ga zijn, neemt niet weg dat jullie vrij zijn om u te amuseren :p |
Ik zal er deze keer ook niet bij zijn :( |
|
|
| schepper |
tja mij broer trouwt 7/7/7 maar ik kom na het feest nog eens naar Gent .
welk uur is het daar gedaan ? |
|
|
| Real |
| 5u30 - 6u00 ofzo? Als er geconsumeerd wordt, blijft Luc doorgaan. :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb DJ2DJ, 9lives.be en partyforum voor mijn rekening genomen, maar nogal weinig reactie over 't algemeen. |
Ik begin normaal gezien nog aan een last-minute myspace-campagne :) |
|
|
| El Shorty |
| Ik heb het ook op partyflock gepost. Ik verwachtte niet veel reactie, Heb er dan ook geen gekregen :p Maar alle beetjes helpen he |
|
|
| Eagle` |
| maybe, ofwel FF ma waarschijnlijk gewoon na de kloten vanwege 3 dagen fun in dardennen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by schepper
tja mij broer trouwt 7/7/7 |
Cliché :toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Iemand enige info omtrent parkeermogelijkheden daar in de buurt? :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Iemand enige info omtrent parkeermogelijkheden daar in de buurt? :) |
Rij de Overpoort in en dan eerste rechts is Stalhof en daar opt einde aan de linkse kant is grote parking (wel betalend) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Rij de Overpoort in en dan eerste rechts is Stalhof en daar opt einde aan de linkse kant is grote parking (wel betalend) |
Duur? Nuja, zo heel veel zit'k er niet mee in als m'n auto veilig staat hoor :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Duur? Nuja, zo heel veel zit'k er niet mee in als m'n auto veilig staat hoor :) |
toch niet goedkoop
is 24/7 betalen... |
|
|
|
|