|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| Kleine request voor vanavond: Mark Norman - Ventura :crazy: |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Volledig mee akkoord: de CDJ-200 bevat al die overbodige zaken niet. Heb gisteren naar een DJ-demo avond geweest waar alle Pioneer CDJ's konden uitgetest worden. De CDJ-1000 is wel zalig, maar er zitten zodanig veel "luxe"-mogelijkheden op, en die maken hem zo duur. Heb trouwens ook iemand van Pioneer zelf gezien die bezig was met beeld en klank door elkaar te mixen, was nogal de moeite! |
CDJ-200 heeft effecten, cdj 1000 niet.
Die luxe-mogelijkheden vallen trouwens best goed mee, buiten hot-cues en een wave-display zit er niets 'graaf' op hoor. Het zijn gewoon oerdegelijke spelers met een vinyl-emulatie. Voor sommige is die vinyl-emulatie onnodig en voor andere is het zeer handig... ik zou iig geen spelers meer willen zonder. Wat de speler zo duur maakt is gewoon het feit dat hij als DE standaard wordt beschouwd, net zoals technics draaitafels... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Eigeel ge zijt ne dikke homo en ge zijt niemeer gewenst op TA. OK??? |
Echt ??? :( :( :( :( :( |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Echt ??? :( :( :( :( :( |
Neuh, ik vind u nen toffe, en aangezien ik hier alles te zeggen heb, moet ge u van de rest hun mening niks aantrekken. |
|
|
| domineesje |
| Grote kans dat ik deze toch ga moeten missen. Ik doe m'n best... |
|
|
| Bertn |
| Ik zal er niet bijzijn. |
|
|
| FredNova |
| er gaat echt ni veel volk zijn he :nervous: |
|
|
| Zehra |
| op de eerste was er ook niet veel volk |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Zehra
op de eerste was er ook niet veel volk |
de eerste is de enigste die ik gemist heb (moest toen nog weekends werken)
maar weinig volk maakt ni uit, sfeer zal er wel zijn
(tis alleen spijtig voor de kas) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
(tis alleen spijtig voor de kas) |
Diegenen die er zijn moeten dan gewoon wat meer zuipen :p |
|
|
| BZRK |
NOG meer?  |
|
|
|
|