|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| juij , wat progressive :D , ideaal |
|
|
| Vishnu |
| Aanwezig, mét nieuwe track :tongue2 |
|
|
| FredNova |
nice!
aanwezig :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
staat genoteerd
normaal ben ik wel aanwezig :) |
|
|
| Loraine |
| Bugger bugger, dan wordt Intuition Summer Event gehouden in Bloemendaal :( :( |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
Bugger bugger, dan wordt Intuition Summer Event gehouden in Bloemendaal :( :( |
tjah, dan zal je dat maar moeten missen hé :D |
|
|
| Devilex |
| Zal het er weer zo heet zijn als vorig jaar? Of is er ondertussen al een airco aanwezig. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Ge moest u schamen :whip: :p |
Hoe kan ik da nu weten, kheb die naam nog nooit gezien :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Hoe kan ik da nu weten, kheb die naam nog nooit gezien :) |
Hehe, best mogelijk, 'k heb dit alias nog maar recentelijk aangenomen :) |
|
|
| El Shorty |
Ziet er goed uit, vooral een hele avond uplifting!:eyespop:
Is alvast aanwezig |
|
|
| De Geert |
| normaal gezien ook zeker aanwezig :) |
|
|
|
|