|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Pheatus is eraan bezig, maar die mens heeft het verschrikkelijk druk tegenwoordig :) |
|
|
| Synthesia |
| Hopelijk keer mijn eerste BETA party :) |
|
|
| Hydra |
| Ik zal er waarschijnlijk ook weer zijn! :) |
|
|
| El Shorty |
| Ik kom normaal ook. Ik heb 1 iemand vastgestekt, en 3/4 mensen die er over nadenken. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FredNova
normaal gezien kom ik ook (met hopelijk wat extra volk) |
... en een vrachtwagen vol promotionele posters en flyers? :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
... en een vrachtwagen vol promotionele posters en flyers? :p |
En gratis tickets voor Tomorrowland? :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik kan niet :( |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Pumaz
... en een vrachtwagen vol promotionele posters en flyers? :p |
omdat ge het zo lief vraagt ;-)
kwas dat niet van plan, maar als ge aandringt...
kzal er een 'poll' van maken: wil er iemand poster van Tomorrowland2007? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FredNova
omdat ge het zo lief vraagt ;-)
kwas dat niet van plan, maar als ge aandringt...
kzal er een 'poll' van maken: wil er iemand poster van Tomorrowland2007? |
Posters, posters. Funding van ID&T moeten wij hebben, anders zetten wij onze moddercampagne voort! |
|
|
| mrcanon |
| Voor mij moogte een poster meepakken Fred. Het zalft de wonden da'k dees jaar nie kan gaan niet, maar tis ne schone troost ;) |
|
|
| Config |
| Ik wil ook wel ne poster.. kheb al men oude posters van de muur gehaald.. twordt tijd voor een paar nieuwe :) |
|
|
| FenixStyle |
| Voor mij moogt ge er ook eentje voorzien :) |
|
|
|
|