|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Thomas @ A.T.P |
| merde, kzit in spanje :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| De sets zullen weeral opgenomen worden, dus het feestje zal achteraf nog eens herbeleefd kunnen worden ;) |
|
|
| DJ Zetski |
Ze zullen zelfs meer dan nog eens kunnen herbeleefd worden :)
Ik zie er nu al naar uit... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De sets zullen weeral opgenomen worden, dus het feestje zal achteraf nog eens herbeleefd kunnen worden ;) |
een schrale troost :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat houdt u tegen Gert? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat houdt u tegen Gert? |
Een badmintonweekend Malmedy wat al een tijdje vaststaat. |
|
|
| Bertn |
| als gij een janettensport belangrijker vindt dan een beta party...:p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
tjah, dan zal je dat maar moeten missen hé :D |
Uhhhh neen, dagje Intuition on the beach laat ik toch ech nie schieten :o
De line-up is daarvoor gewoonweg te wreed :D |
|
|
| mrcanon |
| Luc, waarom staat hij weer de laatsten in de line-up? Ist omda ge hoopt da het bier tegen dan al op is en dat ze er dan niet meer mee naar uwe kop kunnen gooien :p |
|
|
| BZRK |
| Der moet iemand het volk buitenjagen, anders blijven ze plakken. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Luc, waarom staat hij weer de laatsten in de line-up? Ist omda ge hoopt da het bier tegen dan al op is en dat ze er dan niet meer mee naar uwe kop kunnen gooien :p |
Afsluiten in pracht en praal :thepirate
| quote: | Originally posted by BZRK
Der moet iemand het volk buitenjagen, anders blijven ze plakken. |
De liefhebbers blijven, de rest gaat slapen in hun auto. |
|
|
| domineesje |
vind de line-up wel wat ontgoochelend.. Als je vergelijkt met de line-up van Illusion die avond dan weet je ook al waar de meeste liefhebbers naartoe zullen gaan.. weet niet als je in Gent voldoende bezoekers kan strikken door te mikken op volk dat en passant eens binnenspringt + de BeTA's...
Misschien was een BBQ dan toch een betere optie geweest.. |
|
|
|
|