return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 5)
View this Thread in Original format
Thomas @ A.T.P
merde, kzit in spanje :rolleyes:
Jasperovitsj
De sets zullen weeral opgenomen worden, dus het feestje zal achteraf nog eens herbeleefd kunnen worden ;)
DJ Zetski
Ze zullen zelfs meer dan nog eens kunnen herbeleefd worden :)

Ik zie er nu al naar uit...
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De sets zullen weeral opgenomen worden, dus het feestje zal achteraf nog eens herbeleefd kunnen worden ;)


een schrale troost :(
Jasperovitsj
Wat houdt u tegen Gert?
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat houdt u tegen Gert?


Een badmintonweekend Malmedy wat al een tijdje vaststaat.
Bertn
als gij een janettensport belangrijker vindt dan een beta party...:p
Loraine
quote:
Originally posted by The_G0dfather
tjah, dan zal je dat maar moeten missen hé :D


Uhhhh neen, dagje Intuition on the beach laat ik toch ech nie schieten :o
De line-up is daarvoor gewoonweg te wreed :D
mrcanon
Luc, waarom staat hij weer de laatsten in de line-up? Ist omda ge hoopt da het bier tegen dan al op is en dat ze er dan niet meer mee naar uwe kop kunnen gooien :p
BZRK
Der moet iemand het volk buitenjagen, anders blijven ze plakken.

Push2005
quote:
Originally posted by mrcanon
Luc, waarom staat hij weer de laatsten in de line-up? Ist omda ge hoopt da het bier tegen dan al op is en dat ze er dan niet meer mee naar uwe kop kunnen gooien :p


Afsluiten in pracht en praal :thepirate

quote:
Originally posted by BZRK
Der moet iemand het volk buitenjagen, anders blijven ze plakken.


De liefhebbers blijven, de rest gaat slapen in hun auto.
domineesje
vind de line-up wel wat ontgoochelend.. Als je vergelijkt met de line-up van Illusion die avond dan weet je ook al waar de meeste liefhebbers naartoe zullen gaan.. weet niet als je in Gent voldoende bezoekers kan strikken door te mikken op volk dat en passant eens binnenspringt + de BeTA's...
Misschien was een BBQ dan toch een betere optie geweest..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement