return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 22)
View this Thread in Original format
Kodama
quote:
Originally posted by Devilex
Ligt het ook niet een beetje aan het feit da nieuwe leden hier verschrikkelijk moeilijk aanvaard worden. Of in het slechtste geval worden afgeblaft of uitgekafferd. Met dergelijke mentaliteit zullen er niet veel nieuwe mensen meer bijkomen en zullen jullie het in de toekomst steeds meer en meer moeten doen met het "selecte kringetje".

Devilex, u bent een wijs mens!
Dj LPG
Voor mij was het nog wel eens leuk om na lange tijd enkele mensen terug te zien, maar echt veel volk kende ik niet (en al zeker niet van gezicht;) ) Toch nog een leuke babbel gehad met enkele mensen maar het was idd zeeeeer jammer van de lage opkomst...
Hopelijk kan een volgend initiatief wat meer uitgewerkt worden zodat we niet enkel afhankelijk zijn van beta's.
Jasperovitsj
En wie wordt er hier dan niet aanvaard van nieuwe leden? Sure, er is den hele X-Tune/Anke/Toni zever geweest, maar dat waren overduidelijk fake accounts. En zo'n dingen gebeuren op elk forum. En wat maakt het uit dat er iemand op een forum eens iets negatiefs tegen u zegt? Ge gaat toch gewoon naar het feestje en amuseert je op jezelf, niemand hoeft te weten wie ge zijt. Het hele Illusion-forum zat ook op mijn kap vorige maand, maar dat heeft me toch ook niet tegengehouden om daar te gaan draaien en mijzelf de hele avond te amuseren.

Enfin, het was zonder meer een tegenvaller qua opkomst en sfeer. En dat verdient niemand. Niet de dj's die de moeite nemen om gratis en voor niks te komen draaien, niet de organisatoren die er tijd en moeite in steken en niet de Beta's voor wie het feestje georganiseerd was. Ligt het aan een gebrek aan betrokkenheid bij de nieuwere leden, lag het aan de datum of het weer, of was het gewoon een combinatie van vele factoren? Ik weet in ieder geval dat het nog een tijd zal duren voor een volgende party komt, en als die er al zal komen zal alles er toch volledig anders uitzien.
Config
Het was best wel een aardig avondje, maar zoals gezegd was de opkomst echt wel heel mager.. bovendien heeft nog een heel deel van de beta's zelf het laten afweten wat natuurlijk heel jammer is.. De mensen die dan toch effe binnenkwamen zetten het na 5 minuten weer op een lopen omdat er toch geen kat in de zaal zat.. hadden er meer beta's geweest dan zouden die voorbijgangers misschien langer gebleven zijn.. maar enfin, respect voor de dj's die ondanks de bijzonder lage opkomst toch het beste van zichzelf hebben proberen geven. Hopelijk blijft dat beta-concept toch nog gehandhaafd en kunnen we volgende keer mits aanwezigheid van een groot deel beta's en een iets geschiktere datum weer een mooie opkomst bereiken.
Devilex
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En wie wordt er hier dan niet aanvaard van nieuwe leden? Sure, er is den hele X-Tune/Anke/Toni zever geweest, maar dat waren overduidelijk fake accounts. En zo'n dingen gebeuren op elk forum. En wat maakt het uit dat er iemand op een forum eens iets negatiefs tegen u zegt? Ge gaat toch gewoon naar het feestje en amuseert je op jezelf, niemand hoeft te weten wie ge zijt. Het hele Illusion-forum zat ook op mijn kap vorige maand, maar dat heeft me toch ook niet tegengehouden om daar te gaan draaien en mijzelf de hele avond te amuseren.

Bijna alle bezoekers van de betaparty zijn leden van het forum en hun kennissen. Wanneer minder mensen zich gaan beginnen nestelen op dit forum zullen er uiteraard minder potentiële bezoekers zijn ook. Je blijft hoe dan ook voor de opkomst afhankelijk van de passage hier op het forum.
Jasperovitsj
Uiteraard.
Maar ik kan niet anders dan vaststellen dat een deel van de "nieuwere" beta's niet meer de motivatie hebben om het halve land door te reizen voor een goed feestje. Een jaar of 3 geleden gingen we regelmatig met een stuk of 15 beta's naar feestjes in Amsterdam of Den Haag, maar dat lijkt de nieuwe generatie er niet meer voor over te hebben. En ja, die eerste generatie wordt ook al wat ouder en heeft ondertussen alles al gezien, dus ergens logisch dat die niet altijd meer afkomen. Zeker omdat er steeds minder en minder bijstand is van de nieuwere beta's.
Tomorrow Traxx
Ik ben omstreeks 22.30 toegekomen en verschoot ondanks de verwachtingen toch van de extreem lage opkomst (ik denk dat er nooit meer als 25 man gelijk binnen was). Hopelijk was dit slechts een eenmalig verschijnsel en zullen volgende edities weer meer volk trekken. Maar desalniettemin vond ik de editie toch nog best meevallen. De deejays hebben het beste gegeven en maakten er imo toch nog een deels geslaagde editie van. Ook bedankt aan Fred Nova voor de TL-affiches.
Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
Ligt het ook niet een beetje aan het feit da nieuwe leden hier verschrikkelijk moeilijk aanvaard worden. Of in het slechtste geval worden afgeblaft of uitgekafferd. Met dergelijke mentaliteit zullen er niet veel nieuwe mensen meer bijkomen en zullen jullie het in de toekomst steeds meer en meer moeten doen met het "selecte kringetje".

Om een of andere reden kon ik gisteren al voorspellen dat er nu zo'n reply van jou zou staan. Toch is het een verkeerde conclusie. De reden waarom er minder nieuwe leden bijkomen is simpelweg omdat de aantrek van trance vergeleken met de vorige jaren pakweg gehalveerd is.
En moest de overdreven negativiteit tov nieuwe members (volgens jou) de oorzaak zijn van een lage opkomst; dan kan je niet verklaren waarom er de vorige editie in oktober wél nog genoeg volk was. Toen zat je ook al te klagen van negativiteit en zagen op nieuwe members... Wel ik denk niet dat de situatie van toen drastisch veranderd zou zijn vergeleken met nu.

Het is zoals gezegd de betrokkenheid van de members die achteruit gaat, gecombineerd met een datum waarop ongeloofelijk veel anders te doen was. En trouwens Devilex; ik vind je reply eigenlijk behoorlijk hypocriet want ik herinner me nog een post van je een maand of 2 maand geleden waarbij je stelde: "Ik zal altijd wel blijven komen" maar daar was gisteren alleszins niet veel van te merken.
Vishnu
Ik ga niet veel meer zeggen over de opkomst en het succes van het feesje want dat is al dikwijls genoeg vermeld geweest, en zelf ben ik ook maar komen binnenvallen na 1u. Wel hadden Kenneth en ik 2 personen meegebracht, das ook al iets :) Ik hou het hierbij: het feit dat er te weinig volk was, was zeker te wijten aan een combinatie van factoren, met deze 3 voorop: teveel concurrentie, te beperkte reclamecampagne, en een publiek dat teveel verwend is en te veeleisend is na v3 en v4.

Ben wel blij dat we mochten komen draaien, was fun. :)
Devilex
Ik ga me niet wegsteken achter allerhande excuses omdat ik er gisteren niet was. Ik had het bij de mensen waarmee ik normaal altijd naar trancefeestje ga (oa Den Backer) voorgesteld maar om de een of andere reden is er langs die kant ook enorm weinig respons gekomen. Denk dat dit vooral aan het verschil lag met de vorige lineups die voor bepaalde mensen toch wel aantrekkelijker waren. Maar ik was belange de enige niet die er deze editie niet bij was hoor.

Iets meer reclame had goed kunnen doen, vorige keer was er onder andere reclame gemaakt op Dance4Mation, een forum waar toen toch ook redelijk wat volk passeerde. Maar dit forum lag nu juist enkele weken plat.

DJ Zetski
Volgens mij zijn de redenen van een lage opkomst de volgende:

- geen grotere namen op de affiche
- te weinig reclame (o.a. geen website!!)
- ik vind dat er misschien iets meer afwisseling mocht inzitten. Het blijft natuurlijk een trancefeestje, maar voor de gewone voorbijgangers is een hele avond trance teveel van het goede. Een beetje house/electro/minimal-invloeden zouden misschien iets beter scoren.

De echte Trance-fans zullen dit misschien niet graag horen; maar volgens mij kan je niet veel volk meer lokken met een hele avond een programma met enkel Trance. Naast progressive en uplifting zouden er nog meer stijlen aan bod moeten komen.

Ik vond het in ieder geval leuk gisteren, alleen jammer dat het zo kort was :)
Real
Kunnen de heren Vega & Tomas Neil en Moisture & Garden eens melden wat hun laatste plaat was?

Zelfde vraag voor TCX en Zetski, maar wel welke hun eerste plaat was?

Ik heb geen idee waar ik de sets moet splitsen.

Er zitten inderdaad veel irritante skips in de opname. Af en toe springt de muziek plots 10 seconden verder. Te wijten aan mijn zwakke laptop. Excuses daarvoor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 
Privacy Statement