|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kodama
Zou iemand mij kunnen zeggen in welk genre de dj's op de line-up draaien?
Dus bvb uplifting, progressive...? |
in grote lijnen:
21u30 - 22u40: Chris Riley --> Progressive/Trance
22u40 - 00u20: DJ Vega vs Tomas Neil --> Progressive
00u20 - 01u30: Tcx --> R&B
01u30 - 03u10: Moisture & Garden --> Uplifting
03u10 - 04u20: DJ Zetski --> Uplifting
04u20 - END : Luc Adriaenssens --> Uplifting
Tomas Neil is Blue Sky 99 trouwens :)
Maar omdat het de 5de editie is zal ik wellicht ook een boel oud tuig spelen ;) |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Push2005
00u20 - 01u30: Tcx --> R&B
|
haha :haha: |
|
|
| Xilver |
Lol you Luc :p
Ik ga dus gewoon de brug slagen tussen progressive en uplifting ;) |
|
|
| Kodama |
Ziet er heel goed!
Uplifting for the win!
Ma progressive kan ook goed zijn... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Blue Sky en ik zullen er ook al wat tempo inbrengen hoor, wees gerust ;) |
|
|
| Xilver |
| Bon dan draai ik dus uplifting :) |
|
|
| djcresto |
| verdorie ik kan er nie bijzijn :mad: |
|
|
| Bertn |
| de kans is groot dat ik erbij ben! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Nog een domme vraag, maar welke BETA nickname hoort bij Tomas Neil? |
Ge moest u schamen :whip: :p |
|
|
| Real |
| Elke BeTa die aanwezig KAN zijn, wordt geacht om effectief aanwezig té zijn. Anders moogt ge uw boeltje pakken en verhuizen naar fancy.nl. OK?? |
|
|
|
|