|
vrijgezellig of niet? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
haha... sjonge zeg dat dan. hoe kan ik nou ruiken dat je groningen bedoelt lullo!! :D
k had trouwens wel sjans met een niet onaardig verkoopstertje bij de yezzz, jammer dat ze daar geen leuke kleren verkopen :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
mmm das waar, maar dan toch, die andere 19 jaar wist ie me ook al niet te vinden toen ik nog gewoon thuis woonde....
[edit]geeft sinterklaas ook chicks weg? van die meiden waar je gewoon helemaal smoorverliefd op word dan....ownee.. ik weet nie wat verliefd zijn is he :P
en ff ontopic: ik ben vrijgezel (ladies... come 2 meeeeee) en ben het al me hele leven op 1 avontuurtje na precies een jaar geleden met een meisje dat ik via internet kende)
[/edit] |
Jij verdient een nominatie voor de TA-nerd van het jaar :D :toothless
Ik heb trouwens tegnwoordig ook een relatie, maar dat hadden een aantal wel door geloof ik :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb trouwens tegnwoordig ook een relatie, maar dat hadden een aantal wel door geloof ik :p |
Goh nee echt ;) Was me nog niet opgevallen :D
Ikzelf ook trouwens, inmiddels ruim 1,5 jaar.. |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Jij verdient een nominatie voor de TA-nerd van het jaar :D :toothless
|
k voelde me al beledigd dat ik nog niet genomineerd was :) komt waarschijnlijk doordat ik nog niet zo heel lang in dit holland forum actief ben :) maar toch bedankt voor je steun en vertrouwen in me he flipper01 :) |
|
|
| TimeportE |
| ben nog steeds vrijgezel, nog wel 2 scharrels in zomervakantie, maar nie meer dus.. tja, vin het zo wel goed ook al mis ik het wel een beetje, maar dat zal iedereen die vrijgezel is wel hebben! :) |
|
|
| Jappio |
Whehe, ik ben vrijgezel, en blijf het waarschijnlijk ook nog wel ff, aangezien ik een maandje geleden een weddenschap heb afgesloten dat ik nog een jaar vrijgezel blijf.. (scharrels mogen ofcuz wel duhh:))
En jezus arjoderoon, tis dat ik mn nominaties al heb verdeeld, maar jij bent echt een wanhopig geval.. (zeker in de loop der tijd wel flinke armspieren ontwikkeld :P) wheheh
NERD :D |
|
|
| arjoderoon |
| neu.... zelfs dat niet :) |
|
|
| Odyne |
ik heb tegenwoordig ook een relatie!! (al een maand en een 2 dagen ;))
:p |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik heb tegenwoordig ook een relatie!! (al een maand en een 2 dagen ;))
:p |
vertel vertel!! met wie??? :D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Dus... :)
Ik ben een spontane meid van 21 jaar, blond en helemaal gek van feesten en beesten. Ben jij dat ene puzzelstukje die ik nog mis en kun jij mijn leven compleet maken?
Schrijf naar contactnummer 1
hah :) |
|
|
| arjoderoon |
| ieeew puzzles... daar moet je bij nadenken toch? nee dank je.. k vind scrabble veel leuker (ow nee daar moet je ook bij na denken :)) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | | vrijgezellig of niet? |
niet(meer sinds....vandaag!) |
|
|
|
|