return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
vrijgezellig of niet? (pg. 16)
View this Thread in Original format
Teknikol
quote:
Originally posted by Teknikol
Tis weer aan! hahaaa ja nu zulle jullie wel denke: lekk0re relasie hep die gast whehe

Naja xal maar nie meer poste alst uit is:D


xal mezelf dus moeten kwooten om New Wave duidelijk te maken hoe de situatie op dít moment is:D:D:D
kolkiewolkie
als je toevallig per ongeluk express weer een keer op je ex ligt wil toch niet zeggen dat het dan meteen weer aan is :rolleyes: :p
Donna
Hahaha indeed,je kan toch struikelen en derbovenop donderen?
Snel daarna weer opstaan en doorlopen,das alles,niks meer en niks minder:D:haha:
Dr. Kuipers
In mijn relatie zijn sinds gister ook beetje probs :(

Maar we houden teveel van elkaar om het op te geven...

Voel me alleen beetje kut op dit moment... :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
In mijn relatie zijn sinds gister ook beetje probs :(

Maar we houden teveel van elkaar om het op te geven...

Voel me alleen beetje kut op dit moment... :(


Eej Kuipers dat zit ik elke relatie, soms wordt het daar alleen maar beter door. Een relatie kent niet alleen goede momenten, dat word altijd een beetje afgewisseld en dan zie je pas of je het goed met elkaar hebt of niet
Donna
Een relatie moet toch op de proef gesteld worden hey:D
Anders weet je ook niet offie goed of slecht is,de ups zijn om energie te pakken om de downs mee op te vangen:)

Als er op t laatst teveel downs zijn en te weinig ups,dan heb je dus geen energie meer om de boel weer te fixen en ist done:)

Life sux and then you die:tongue3

Maarre,feesten is nog steeds leuk en volllll met energie:)
Donna
Een relatie moet toch op de proef gesteld worden hey:D
Anders weet je ook niet offie goed of slecht is,de ups zijn om energie te pakken om de downs mee op te vangen:)

Als er op t laatst teveel downs zijn en te weinig ups,dan heb je dus geen energie meer om de boel weer te fixen en ist done:)

Life sux and then you die:tongue3

Maarre,feesten is nog steeds leuk en volllll met energie:)
Dr. Kuipers
Das mooi gezegd Donna :)
Donna
oops maar why 2 keer:P
lichtelijk overdreven weer vamme;p
Dr. Kuipers
Damn it's over! :( :( :(

Maar heb aan de andere kant het gevoel dat we toch weer bij elkaar zullen komen...

Chicane
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Damn it's over! :( :( :(

Maar heb aan de andere kant het gevoel dat we toch weer bij elkaar zullen komen...


Soeppie? :D

Nee kut voor je man, was er wel een duidelijke reden of tast je in het duisteren waarom nou die beslissing? Dat gevoel dat je haar terug krijgt zal ik, als ik jou was, maar snel kwijt raken anders ga je er aan onderdoor.. op een roze wolk vliegen is leuk, maar zorg wel dat je niet te ver boven de grond gaat zweven, anders val je hard naar beneden... (oe.. is wel heel diepzinnig)


/me neemt nog effe een fisherman friendje... *snif* sterk spul he?
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Damn it's over! :( :( :(

Maar heb aan de andere kant het gevoel dat we toch weer bij elkaar zullen komen...



das bout voor je man... heb je net Valentijn geregeld, krijggie dit:nervous:

sterkte!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement