return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
vrijgezellig of niet? (pg. 7)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Mooi verhaal Donna. Wel flex dat jullie dat beide zo opbrengen en elkaar zo goed aanvoelen. Leeftijd speelt ook helemaal geen rol, mensen die dat zeggen begrijpen het niet...

Greetz,
SnuggLe
Donna
mja naja,over t algemeen voel ik me ook nooit zo erg geroepen om text en uitleg te geven want dat doe je over een relatie die op *normale* leeftijden enzo gebasseerd is ook niet,kwam alleen ff in me op dat ik eigenlijk vanaf me 17e geen vrijgezel ben geweest,ben die 14 jaar enormmm monogaam geweest en de relatie met RV is weer op heel wat meer gebasseerd dan lichamelijke bezitterigheid,wat niet wegneemt dat we beide met iemand anders de lakens delen ofcuz:)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Donna ...ben die 14 jaar enormmm monogaam geweest [..] wat niet wegneemt dat we beide met iemand anders de lakens delen ofcuz:)

:conf:

het kan aan mij liggen, maar zeg je hier nou dat jullie (heeeeeeeeeeeeel plat gezegt) met jan en alleman/vrouw slapen of vat ik hier iets verkeerd op??

maakt mij verder nix uit hoor, ieder zijn eigen manier (tzou alleen niet de mijne wezen :) )

m. vriendelijke groet,

kW
Miss Proximus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

het kan aan mij liggen, maar zeg je hier nou dat jullie (heeeeeeeeeeeeel plat gezegt) met jan en alleman/vrouw slapen of vat ik hier iets verkeerd op??

maakt mij verder nix uit hoor, ieder zijn eigen manier (tzou alleen niet de mijne wezen :) )

m. vriendelijke groet,

kW

whehe....ik dacht t, jij zegt t :)
Optimus
ik denk dat ze de N is vergeten hoor:D
DjRV
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

m. vriendelijke groet,

kW

Hierbij corrigeer ik mijn wijfie ff,ze bedoelde dus dat we NIET met jan en alleman het bed delen.
Little Theseus
T leek mij eigenlijk vrij duidelijk, maar t zal wel aan mij liggen.

M'n zus die jullie nog kennen van Qontact, heeft 6 jaar een vriend gehad. Dat was vanaf haar 18e. Toen het (nu meer dan een jaar geleden) uitging, begon ze eigenlijk alleen maar meer te leven. Hun relatie was ook gewoon doodgebloed - ze gingen naar elkaar uit gewoonte en niet omdat ze nog zoveel van elkaar hielden.
Sindsdien ga ik juist veel beter met d'r om; we gaan regelmatig samen uit en kunnen het altijd erg goed met elkaar vinden. Zoveel feesten als nu zou ze vroeger nooit afgaan.
Nu wilde ik alleen ff weten Donna, ging jij ook zoveel naar feesten toen je RV nog niet had?

p.s. wat velen moeten leren; liefde bestaat uit 2 dingen: Liefde & Respect.
p.s. II RV, ik heb wel veel meer respect voor je nu ik weet hoe oud je bent, en dan niet referend naar donna, maar naar het spelen van vader en het opbouwen van een dj-carriere.
Donna
quote:
Originally posted by DjRV

Hierbij corrigeer ik mijn wijfie ff,ze bedoelde dus dat we NIET met jan en alleman het bed delen.

*g*:p

2 LT : Nee joh ik ging nooit naar feesten,dacht zelfs een hekel te hebben aan house/trance muziek,RV nam me mee naar Tiesto in de waakzaamheid toen we nog *just mates* waren,hij vond dat ik eerst moest meemaken en daarna mocht oordelen,njaah,k was dus vanaf toen verliefd in 2voud,was een te gek feest:)
En sja,voor zn ploteselinge jonge *vaderschap* heb ik niets meer dan respect,vaag hoe dingen kunnen lopen idd.

Wat je zelf zegt btw is helemaal waar,liefde bestaat uit respect en vertrouwen,das t fundament,zonder dat kom je niet ver,iig niet zoals t zou moeten zijn.
total woot
Respect RV en Donna, zo zie je LOVE CONQUERS ALL!!

me is trouwens ook weer het land van de verliefden binnen getreden en
DAMN!!! I feel good...
theoden
hoe treed je daar ook alweer binnen?

total woot
Ik zou het je niet kunnen vertellen,
het komt e binnen wanneer je het het minst verwacht.
geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :)

ps. GOOD LUCK WAITING :)
Dr. Kuipers
Zal maar eens ff bijtalken over mijn dates.

Maandag was erg lachuh met die halve ex, weinig gebeurd, kreeg alleen savonds een SMSje dat ze nu wel wat met me wil, weet alleen niet zo goed of ik haar nu nog wel wil. Is nl. erg veel gebeurd in de tussentijd...

Dinsdag (vandaag dus), bij chickie wat me zaterdag ineens vol op de bek pakte geweest, was ook superz ;), met haar zou ik eigenlijk best wel wat willen, alleen denkt zij daar geloof ik anders over, hebben we nog nie concreet over gehad eigenlijk.

En dan morgen die blind date die helaas niet doorgaat :(
Ze is ziek, maar liet weten nog steeds graag met me uit te willen, hopelijk komt dat dan donderdag of vrijdag. Damn echt kut is dat, je verheugt je zo om haar eens te zien (heb inmiddels foto van haar gezien, supergeil wijf :D) Dan blijkt ze ziek te zijn, nou ja komt dan hopelijk deze week wel.

Zal straks maar eens een andere vage vriendin opbellen of ze morgen al wat doet, anders is het ook zo saai in het leven he :)

Meer nieuws volgt..... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement