return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
vrijgezellig of niet? (pg. 5)
View this Thread in Original format
theoden
single
LightForce
quote:
Original Posted by TimeportE

maar hoe hebben jullie wat gekregen want als ik een mooie meid van uuh 25/26 loop ik daar niet zo 1,2,3 op af hoor

Je zou het eens uit moeten proberen. Meestal gaat dat wel spontaan. Laatst lulde ik ook met een meisje dacht zelf dat ze 18 of 19 was. Dus ik vragen hou oud ze was. Ja ik ben 24... Daarna wel een leuke avond gehad :D
Gurian
Ben zelf nu 19 en had een relatie met een meisje van 14. Ma net als Lightforce zelf zei niet iedereen is zo kinderachtig op die leeftijd als het overgrote deel. Zij dus ook! En iedereen in de omgeving deed wel vreemd met pedo dit, pedo dat ma da trok ik me nix van aan.
theoden
je moet toegeven, 14 is wel een beetje erg jong
Miss Proximus
ach mja, mijn vriend is ook bijna 24 maar soms heb ik t gevoel dat ie 12 is :D de manier waarop hij in een deuk licht als iemand een scheet laat...hehehehe :D
Jappio
quote:
Originally posted by theoden
je moet toegeven, 14 is wel een beetje erg jong

Ik heb ook ooit is een vriendinnetje gehad van 14, maar toen was ik volgens mij een jaar of 13 haha.. Vond het wel mooi dat mn vrienden allemaal zeiden jezus wat heb jij een oud vrouwke.. haha..

Tis dus allemaal maar relatief ;) LTR
theoden
tja, het is hoe je het bekijkt

maar als ik vader ben van een meisje van 14 en ze komt thuis met een gozer van 20, dan kan die gozer het beter op een lopen zetten.
Ruben_Dubbink
dat klinkt mij allemaal bekend in de oren,
ook mijn omgeving heeft het wel s over mij 'pedo' zijn....ahum...

Ben nu 20 en heb een vriendin van bijna 16,
we hebben inmiddels een dik jaar verkering en het bevalt me allemaal prima. Ze is iig niet zo'n meisje die nog ontzettend jeugdig is.
Heb het echt mega met d'r naar m'n zin.

Langzamerhand accepteerd 'de omgeving' het wel hoor. En haar pappie uiteindelijk ook, want die was er in het begin niet zo blij mee geloof ik.

Zeg leute, ik ga me ff verder klaarmaken voor Qontact,
ben over een kwartiertje onderweg!!! See ya all,

GreetZ RubDub
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
dat klinkt mij allemaal bekend in de oren,
ook mijn omgeving heeft het wel s over mij 'pedo' zijn....ahum...

wie zou dat nu toch o.a. doen :D

quote:
Ben nu 20 en heb een vriendin van bijna 16,

15 dus
:toothless

quote:
Ze is iig niet zo'n meisje die nog ontzettend jeugdig is.

... maar anderhalf jaar geleden nog touwtje stond te springen...:stongue:

MWUHAHAHAHa, sorry dubbink, inkoppertjes
Trunks
Ja ja WTF << Ik denk laat ik ook weer eens posten das ook weer een paar maanden geleden ^^

Maareh ff on topic van deze thread... Eh heb al VELEN vrouwen versleten hehe ^^ Langste verkering is dan ook 2 maanden, veel te veel gezeur en lang dradig gezeik. ben nu bijna 19 en geniet nog met volle teugen elk weekend (doordewees) van mijn vrijgezelligheid ^^ Tjaa ieder zijn pakkie an he... doe ietsje rustiger nu moet binnenkort ook naar portugal (moet ja moet gewoon daar heen met vrienden) iig veel succes met de verkering en versier truken allen, ik geniet nog ff van mijn "jeugdigheid" zoals ze dat zo mooi hier zeggen, LOL.

Fijne vakantie en lol...

Grz Trunks... ;) ;)

BlaiR.WitcH
ruim 3,5 jaar een girlfriend.
gaat allemaal best enzo.
feesten beter zonder vrouwen?
dunnow, mijn vrouwke hou nie van trance e.d. dus
ben altijd lekker met een paar maten aan ut feesten..
bevalt eerlijk gezegt wel ;)
ScuL
ben alweer sinds augustus vrijgezel.. en wel een beetje op zoek inmiddels :)

wat me trouwens erg opvalt.. op trance feesten is de verhouding man/vrouw meestal zoiets als 4 staat tot 10 maar daarvan loopt echt iets van driekwart al met een vriendje ofzo :) is dus ook niet echt dé geschikte locatie bij uitstek om een leuke meid te vinden imho..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement