|
vrijgezellig of niet? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
nou tis maar wat je lucky noemt:o :D
neej ze is heel lief enzo, dusset het komt wel goei!
zit je zo verlegen om een meisje dan??? |
|
|
| Donna |
...."Verder houd ik van een wandeling in de maneschijn.als ik het kaarsje ben..wil jij dan mijn vlammetje zijn"
/me sets mode + bambi-eyes
*:p **.**:p**.**:p**.**:p**.**:p**.**:p
Mooi huh? |
|
|
| Donna |
| En zo kun je dan een hele slinger voor bijvoorbeeld kerst maken:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Teknikol
neej ze is heel lief enzo, dusset het komt wel goei!
|
Mooi man :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Blik
nope, heb alweer bijna 8 maanden een vriendin |
is alweer verlengt naar bijna 15 maanden |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Teknikol
nou tis maar wat je lucky noemt:o :D
neej ze is heel lief enzo, dusset het komt wel goei!
zit je zo verlegen om een meisje dan??? |
nee hoor dat niet. k ben niet wanhopig. wees niet bang. :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
nee hoor dat niet. k ben niet wanhopig. wees niet bang. :) |
lol.. t lijkt er alleen op :D |
|
|
| arjoderoon |
he sjonge ... beetje oordelen over afstand he... grrrrrrr
je kent me nie eens joh... keep quiet pleasse!! |
|
|
| Donna |
| Je gooit zelf wanhoopskreten in de crew,nie meer doen dus:) |
|
|
| franzelare |
| Ik ben sinds een paar weekjes weer lekker vrijgezel en dat bevalt mij wel weer :) niet dat gezeik en ik hoef nu lekker met niemand meer rekening te houden :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
he sjonge ... beetje oordelen over afstand he... grrrrrrr
je kent me nie eens joh... keep quiet pleasse!! |
whehe nou als jij in die avatar van je staat kan ik me wel een btje voorstellen waarom jij desperate bent lol
en quiet? whehe ja leuk.. |
|
|
|
|