|
vrijgezellig of niet? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
| quote: | Originally posted by magrec
ja ik ben niet gezellig en heb drom ook geen vriendin |
Ja na die ene keer dat ik je op school gezien heb kan ik dat beamen ja.
Ma ik heb ook een kameraad die is gewoon minimaal 1 keer in de 2 weken in het weekend by zn vriending duz gewoon gezegt dat ie zn leven vergooid :D |
|
|
| DJ_Siesta |
tjah, vorig jaar een lange relatie gehad, paar x vreemd gegaan, maja ze merkte tog niks
enne, toen uitgegaan
en nu fleppy vrijgezel |
|
|
| Miss Proximus |
hmmmmm :)
Ik heb ongeveer 3,5 jaar een relatie met Antiphus, we wonen ruim 2 jaar samen en da's soms wel leuk soms neit :toothless
Vind t wel fijn da'k 4 maanden naar Zuid-Afrika ga, omdat meneertje gelijk vanuit ouderlijk nest bij mij in kwam wonen, kan hij ook s ervaren hoe t is om "op jezelf te zijn" :p
En bleh tegen degenen die vrijgezellig zijn: niets is fijner dan elke ochtend naast je geliefde wakker te worden (tenzij ie stinkt haha) :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tjah, vorig jaar een lange relatie gehad, paar x vreemd gegaan, maja ze merkte tog niks
enne, toen uitgegaan
en nu fleppy vrijgezel |
Vreemdgaan is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, echt wel laag...
Maareh..dat onder de plak zitten ken ik ook. Kheb zelf 2,5 jaar een vriendin & alles is prima; geen plak of wat, ik wil mijn vrijheid wel hebben. Maar ik ken ook mensen die van hun vriendin geen mogen en echt onder een kilometer plak zitten...das echt FOUT!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kolkiewolkie |
vreemdgaan is inderdaad zoooooooooooooooooooooooo laag.
en dan er nog over spreken alsof dur nix aan de hand is en het de normaalste zaak van de wereld is enzo.... tssssk
ik zeg niet dat ik per definitie een relatie zou breken als de girl vreemdging.... hangt van de situatie af (vooral van het feit hoe ze het vertelt (ENORM veel spijt, of: hey, niet zeuren, ik f*ck met wie ik f*ck).....alleen kan ik me het niet voorstellen dat je over de DREUN heen komt (lees: je het kunt vergeven) als je ECHT van iemand houd (sommigen cheaten ook in iets dat ze dan een relatie noemen, maar feitelijk niet meer is dan mekaar af en toe te f*cken...dat noem ik niet een relatie, althans niet een goede) |
|
|
| DJ_Siesta |
| heh, zij was ook lame bezig, en zo laag v1ndik ut niet, zij was gewoon altijddddddddd weg, enne zij deed ut ook d8 ik |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
heh, zij was ook lame bezig, en zo laag v1ndik ut niet, zij was gewoon altijddddddddd weg, enne zij deed ut ook d8 ik |
ik dacht dat mijn vriend van de brug was gesprongen.. ach ja dan doe ik het ook maar! hehe :D
maar als ze der de hele tijd nie is en geen aandacht meer aan je geeft is dat meestal wel een slecht teken.. :) |
|
|
| total woot |
snap ik niet...
ALS zij vreemdgaat is dat nog geen reden om het ook te doen, en ALS je het dan toch zo nodig met een ander moet doen, heb dan het fatsoen om eerst ff je relatie te verbreken. desnoods bel je dr ter plekke op (kan ook eigenlijk niet, maar het is in ieder geval eerlijk).
ps. ben ooit zelf vreemdgegaan, maar toen mijn vorige vriendin (en die daarvoor ook) het bij mij deed merkte ik pas dat het (-ookal is je relatie eigenlijk voorbij-) echt zwaar A-relaxed is.
grtz |
|
|
| John |
| hmm om maar ff de hoofdvraag te beantwoorden, ik ben ook vrijgezel :) heb wel een leuk meisje ontmoet van de week maar ze is 15 :S heheh /me is 19 (oke geestelijk nog lang niet wheheheh) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by John
hmm om maar ff de hoofdvraag te beantwoorden, ik ben ook vrijgezel :) heb wel een leuk meisje ontmoet van de week maar ze is 15 :S heheh /me is 19 (oke geestelijk nog lang niet wheheheh) |
moah, valt nog mee, een vriendin vammij die 17 is heeft met iemand van 13, maja, over 10 jaar maakt 4 jaar niks uit, maar denk niet dat je daar op w8 :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by John
hmm om maar ff de hoofdvraag te beantwoorden, ik ben ook vrijgezel :) heb wel een leuk meisje ontmoet van de week maar ze is 15 :S heheh /me is 19 (oke geestelijk nog lang niet wheheheh) |
een vriendin van me (18) had laatst iets met een vent van 30!!!
nou dat vin ik echt nie normaal!! bwuhhhh.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
voor de newbies onder ons..
blik hier scoorde op een avond een leuk meisje door zijn horloge kwijt te raken! deze leuke meid is sindsdien ook zijn vriendin hehehe :D:D |
zo ging het niet echt helemaal :D
het was andersom :p |
|
|
|
|