|
vrijgezellig of niet? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
verhouding man/vrouw 4/10 zou ik anders niet erg vinden.... dat houd namelijk in dat er voor iedere man 2.5 vrouwtjes rondlopen :p
maar helaas ist net andersom.... niet echt ideaal nee... gelukkig is het meeste WAT er loopt dan wel 'redelijk goed om aan te zien' :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
verhouding man/vrouw 4/10 zou ik anders niet erg vinden.... dat houd namelijk in dat er voor iedere man 2.5 vrouwtjes rondlopen :p
maar helaas ist net andersom.... niet echt ideaal nee... gelukkig is het meeste WAT er loopt dan wel 'redelijk goed om aan te zien' :D |
Ja das zekerz true, altijd tering veel lekkere wijven op al die feesten... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ja das nou een leuk (maar ook raar) verhaal! :)
kijk ik vind het gewoon raar dat een meisje van mijn leeftijd (die ook nog niet echt volwassen reageerd) met jongens/mannen zoent van 29/30, het komt iig erg raar over! :)
maar hoe hebben jullie wat gekregen want als ik een mooie meid van uuh 25/26 loop ik daar niet zo 1,2,3 op af hoor :p |
Het was gewoon pats boem vuurwerk:)
en voor diegene die wellus echt verliefd zijn geweest (dus niet de stoere gasten hier die o zo stoer vreemd gaan) weten dat als het eenmaal zover is dat het niet meer uitmaakt hoe oud iemand is,hoe hard hij/zij lacht als iemand een scheet laat (proxi ;) ) of wat voor onbelangrijke dingen dan ook.
LOVE RULEZ!!!! :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
verhouding man/vrouw 4/10 zou ik anders niet erg vinden.... dat houd namelijk in dat er voor iedere man 2.5 vrouwtjes rondlopen :p
maar helaas ist net andersom.... niet echt ideaal nee... gelukkig is het meeste WAT er loopt dan wel 'redelijk goed om aan te zien' :D |
waah sorry.
was wat slaperig toen ik die post tikte..
ik bedoelde dus 40% daarmee.. :) (40% vrouwen van t publiek) |
|
|
| rellivisit |
| Ik heb het vrij gezellig met m'n mooisje. Bijna een jaar verkering nu. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zal hem weer eens kicken...
Zit nl. een leuke week qua dates aan te komen...
Maandag: Naar een soort ex, wel het bed met haar gedeeld, maar nooit iets geworden..., maar zal wel weer wat leuks gaan gebeuren :p
Dinsdag: Naar chickie wat ik gister heb gescoord, is hele goeie vriendin van me, vond haar ooit wel leuk, zij mij niet, maar gister pakte ze me ineens vol op de bek :D, dus gaat ook erg gezellie :pworden...
Woensdag: Soort Blind Date met meisje wat ik via MSN ken, ze heeft mij wel ooit gezien, ik haar nooit, Ze schijnt wel knap te zijn heb ik mij laten vertellen. Lunchen en Deventer, daarna biosje pakken...
Dus ik heb ze nu voor het uitkiezen :D |
|
|
| Optimus |
| ga je ook nog doktertje met ze spelen?:p:D:D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Zal hem weer eens kicken...
Zit nl. een leuke week qua dates aan te komen...
Maandag: Naar een soort ex, wel het bed met haar gedeeld, maar nooit iets geworden..., maar zal wel weer wat leuks gaan gebeuren :p
Dinsdag: Naar chickie wat ik gister heb gescoord, is hele goeie vriendin van me, vond haar ooit wel leuk, zij mij niet, maar gister pakte ze me ineens vol op de bek :D, dus gaat ook erg gezellie :pworden...
Woensdag: Soort Blind Date met meisje wat ik via MSN ken, ze heeft mij wel ooit gezien, ik haar nooit, Ze schijnt wel knap te zijn heb ik mij laten vertellen. Lunchen en Deventer, daarna biosje pakken...
Dus ik heb ze nu voor het uitkiezen :D |
mazzelpik! :D |
|
|
| Smirnoff |
Niet vrij maar wel gezellig (toch¿¿) heb uhhhh +/- een jaartje of 6 verkering.:eek:
| quote: | Originally posted by DjRV
Het was gewoon pats boem vuurwerk:)
LOVE RULEZ!!!! :D |
Mooi gesproken RV !! |
|
|
| Donna |
Mja,vrijgezel is misschien leuk,k ben er niet zo ervaren in,heb hiervoor een relatie van ruim 14 jaar gehad,het huisje-boompje-beestje model,das dus ook niet echt voor mij weggelegd,mannetje vond dat ie alles al ervaren had en vond in de bank en de afstandsbediening
zn *echte* vrienden,met die vrienden kon ik niet goed omgaan,vond de communicatie wat saai omdat t van 1 kant kwam:p
RV was een chatmaatje van een vriendin van me,op een server waar we terecht kwamen toen big brother part 1 ten einde was,januari 2000 dus(we waren beiden mods op t chatchannel van big-brother)Er kwam een *meetinkje* en zoals t op irc totaaaaal niet tussen ons klikte en we nooit met elkaar spraken,zo klikte het in t echie eng goed,en sja tuurlijk hebben we beiden toen geprobeerd het NIET te doen,ik was getrouwd,2 kiddies,eigen huis PLUS een relatie van 14 jaar,wat moest ik met iemand van 17.....
En wat moest hij met een oude muts van 29:)
Mijn omgeving was er zeker van dat ik in een midlife crisis zat,zijn omgeving was er zeker van dat ik een dikke portomonee moest hebben (wasset maar waar):toothless
Makkelijk was het dus zeer zeker niet,we zijn beiden wat *vrienden* en *vriendinnen* verloren,onze ouders waren nog t makkelijkst met het accepteren,maar ook niet zonder moeite ofcoz.
We waren een jaar samen toen ik de tijd rijp vond mn kiddies met hem in contact te brengen,wat wonderbaarlijk goed verliep ookal was t moeilijk elkaar na een jaar in een andere rol mee te maken.
Ong. aug vorig jaar kreeg ik een flat toegewezen die we met zn allen opgeknapt hebben,ook mn ex kon t na acceptatie van onze doodgebloede relatie prima vinden met RV en hielp vrolijk mee,alles was flex,tottttt hij een nieuwe vriendin kreeg die zich niet veilig voelde met een ex-vrouw die nog zo ok met haar nieuwe vriendje omging.
Ze maakte een lekkere rel en heeft ex wijsgemaakt op de 1 of andere manier om zn kids te laten flikkeren,dit vond hij zo rond de sint en kerstdagen een goed plan om uit te voeren,keihard dumpen vond hij de meest goede manier om dat te doen.
RV en ik waren tot die tijd gewent dat we om t weekend nog tijd voor elkaar hadden en de kids zagen hun paps 2 weekenden per maand en als ik werkte,dat was in 1 klap over.
Zware tijd,heel zware tijd,alimentatie werd niet meer betaald,kinderen wisten niet hoe ze het hadden en lagen emotioneel totaal in de knoop en zo ook wij,maar we hebben geworsteld en zijn weer boven gekomen.
Nu zijn we op t punt beland dat de boys aanvoelen alsof ze van ons samen zijn en zien we de *ex* enkel nog als biologische zaadschieter.
En tuurlijk is t af en toe nog niet makkelijk maar dat ligt niet aan t feit hoe we bij elkaar gekomen zijn en het leeftijdsverschil maar gewoon aan t feit dat t in geen enkel gezin perfect en makkelijk verloopt allemaal.
We hebben elke stap weloverwogen genomen,praten over elke beslissing dagen en nachten achter elkaar.
Vooroordelen zijn er niet veel meer,maar dat komt omdat mensen ons nu eerst zien en daarna pas de leeftijden en achtergrond horen,en al waren ze er wel,denk je nou echt dat na alles wat we hebben meegemaakt en hebben gefikst een dom vooroordeeltje ons nog kan raken?:)
Ouders van beide kanten zijn tegenwoordig al in paniek als we ff woorden hebben want zouden t vreselijk vinden als we zouden *stranden* dus ach...
Vandaag de dag gaat t voor de wind met RV's draaien,woensdag naar groenlo,1 juni naar noorwegen en daarna zien we wel weer,onze jongens vinden de muziek al net zo rulerend als wij t vinden,vragen hem te draaien als ze ziek zijn of zich gewoon ff niet prettig voelen,ze zijn 6 en 4 jaar oud en hebben al teveel meegemaakt in de paar jaartjes dat ze op deze aardkloot verblijven,tis mooi geweest en nu is tijd om te gaan chille.
Dus dit isset verhaal achter ons,de etters van t forum,de flamers de relschoppers of hoe je ons ook ziet,zal me allemaal lekker boeien:)
En zoals RV al te kennen gaf : Love Rulez,alleen duurt t soms ff om er achter te komen wat t woord nu eigenlijk inhoud.... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
lang en mooi verhaal dat je hiero boven kan lezen... |
/me trekt een traantje weg.. :)
leuk en mooi verhaal, wat ik toch met intresse heb gelezen! t wat kunnen dingen soms raar lopen in de wereld (en als het nog werkt ook is het helemaal top!),
en ze leefde nog lang en gelukkig! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
en ze leefdeN nog lang en gelukkig! |
meervoud hè? :) anders is t ook zo sneu voor de ander :p |
|
|
|
|