return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
vrijgezellig of niet? (pg. 18)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

euh, hij mag ineens nog meewillen naar nexus :) maar anders verwijs ik hem door naar:


Is ie ook lekker vlug mee :p :p :p
Tim81
quote:
Originally posted by jp
Probeer het eens met links, dat is net zo spannend als vreemdgaan


Donderdagavond bij Jensen had Brian McFadden (ex-Westlife) nog een paar tips! Ga eens 5 minuten op je hand zitten tot hij slaapt, dan lijkt het net of een ander het doet. Of stop eerst je hand een paar minuten in een bak met ijs, volgens hem the best way! Ik kan niet uit ervaring praten...

On Topic: Niet vrijgezellig, maar enorm gezellig ;)
Cosmic
quote:
Originally posted by Tim81
Donderdagavond bij Jensen had Brian McFadden (ex-Westlife) nog een paar tips! Ga eens 5 minuten op je hand zitten tot hij slaapt, dan lijkt het net of een ander het doet. Of stop eerst je hand een paar minuten in een bak met ijs, volgens hem the best way! Ik kan niet uit ervaring praten...



Ja, of als je een zogenaamde 'slaaphand' hebt...moet je m echt met je andere arm helemaal bewegen om iets gedaan te krijgen:haha:
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Donderdagavond bij Jensen had Brian McFadden (ex-Westlife) nog een paar tips! Ga eens 5 minuten op je hand zitten tot hij slaapt, dan lijkt het net of een ander het doet. Of stop eerst je hand een paar minuten in een bak met ijs, volgens hem the best way! Ik kan niet uit ervaring praten...

On Topic: Niet vrijgezellig, maar enorm gezellig ;)


lol die gast wist volgens mij echt niet in wat voor programma hij was beland mwhehe. Hij improviseerde overigens best aardig :)

on-topic: Zit er een beetje tussenin momenteel
Smirnoff
quote:
Originally posted by Jappio
on-topic: Zit er een beetje tussenin momenteel


Pics or STFU !! ;)
Cosmic
quote:
Originally posted by Jappio

on-topic: Zit er een beetje tussenin momenteel



Dat kan niet he? Tis aan of uit. Je kan ook niet 'een beetje' zwanger zijn :P
Jappio
quote:
Originally posted by Smirnoff
Pics or STFU !! ;)


ik zeg niks :nervous: (tis in ieder geval niet dat meisje van TIC ;))


quote:
Originally posted by Cosmic

Dat kan niet he? Tis aan of uit. Je kan ook niet 'een beetje' zwanger zijn :P


tuurlijk wel. Je hebt ook een stadium waarin je kan vermoeden dat je zwanger bent, maar dit nog niet aan kan tonen. Ongeveer in dat stadium zit t.
Optimus
Dan ben je toch niet zwanger, tot het tegendeel bewezen is:D
Tim81
quote:
Originally posted by Jappio
tuurlijk wel. Je hebt ook een stadium waarin je kan vermoeden dat je zwanger bent, maar dit nog niet aan kan tonen. Ongeveer in dat stadium zit t.


Nu zijn we paar weken verder, dan moet je toch wel weten of je 'zwanger' bent!
Jappio
whaha god, wist niet dat dat nog steeds een issue was. Maar zo als het er nu voorstaat verwachten we binnenkort een kleine :)

Raymond
quote:
Originally posted by Jappio
whaha god, wist niet dat dat nog steeds een issue was. Maar zo als het er nu voorstaat verwachten we binnenkort een kleine :)

lol :D
Phat B
terug van nooit weggeweest (maar wel stiekem heel stilletjes geweest:toothless ): Phat B :p

on topic: ben net n paar weekjes single eiglijk, na 6 jaar een relatie te hebben gehad. vanaf mn 15e dus

hoe moet da eiglijk, single zijn??? :rolleyes: :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
Privacy Statement