|
vrijgezellig of niet? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| /me heeft nu weer 2 weken een vriendin.. daarvoor altijd vrijgezellig.. maar dat gaat ook ooit vervelen.. ltr |
|
|
| Dr. Kuipers |
Me is ook vrijgezellig
Altijd wel aan ouwehoeren met dames enzo, maar meestal draait het dna toch weer op niks uit.
Anyways vermaak me wel prima altijd met dames, dus over aandacht nooit te klagen eigenlijk.
Alleen wordt het meestal nooit een relatie
Who cares..., komt wel een keer |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ow ja: moi = vrijgezellig |
nou, gezellig valt ook nog wel tegen ;)
Maar ff over moi:
Heb nu ff kijken: 14 maand een vriendin,
bevalt erg goed moet ik zeggen.
Af en toe inderdaad wel lastig.....maar er zijn genoeg voordelen :)
GreetZ RubDub |
|
|
| basvh |
ben sinds anderhalve maan weer vrijgezel, ik had wel 2 weken verkering, jaja das lang he.
maar ik vind wel relekst vrijgezel, zker dadelijk op kreta, ff kijken over er nog lekkere zweedse rondlopen. zweeds vrouwen zijn naar mijn mening het lekkerst |
|
|
| Little Theseus |
bleh!
Als mijn idealen uitkomen dan trouw ik veel later toch met een vrouw, en zit ik mn hele leven misschien wel aan dr vast.
Dus laat ik het er nu maar lekker van nemen - hier en daar een scharrel (dat wel) maar GEEN VRIENDIN! Kga wel zoeken rond mn dertigste.
Kheb trouwens een best grote vriendengroep, 8 hebben er een vriendin, en 6 daarvan zitten ontzettend onder de PLAK!
Sinds dat ze een vriendin hebben zie ik ze nauwelijks, hebben ze nauwelijks tijd voor je en zitten ze altijd klef bij hun meiske.
Niet dat ik me ooit zo laat bespelen door een vrouw, maar ik vind het gewoon zonde dat door een stelletje oversexte mutsen ik een aantal goede vrienden mis. |
|
|
| magrec |
Psies little theseus....ik lach mijn vrienden ook gewoon enorm uit..
één is 18 en er zeker van dat ie gaat trouwen met zijn 1e vriendin :)..
whahahahahaaha.....
ja ik ben niet gezellig en heb drom ook geen vriendin :D |
|
|
| Blik |
| nope, heb alweer bijna 8 maanden een vriendin |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kheb trouwens een best grote vriendengroep, 8 hebben er een vriendin, en 6 daarvan zitten ontzettend onder de PLAK!
Sinds dat ze een vriendin hebben zie ik ze nauwelijks, hebben ze nauwelijks tijd voor je en zitten ze altijd klef bij hun meiske.
Niet dat ik me ooit zo laat bespelen door een vrouw, maar ik vind het gewoon zonde dat door een stelletje oversexte mutsen ik een aantal goede vrienden mis. |
komt ERG bekend voor...
beste voorbeeld: ruben_dubbink.... zit onder een laag plak van minstens 40 cm......
resultaat is dat ik erg creatief moet zijn om OF hem mee te krijgen naar feest OF om andere mensen te ritselen |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
nope, heb alweer bijna 8 maanden een vriendin |
voor de newbies onder ons..
blik hier scoorde op een avond een leuk meisje door zijn horloge kwijt te raken! deze leuke meid is sindsdien ook zijn vriendin hehehe :D:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
beste voorbeeld: ruben_dubbink.... zit onder een laag plak van minstens 40 cm......
|
Etter :) Dit is dus duidelijk flamen he....closuh die thread :D ;) |
|
|
| New Wave |
Ik ben gelukkig vrijgezel en dat is maar goed ook, en zeker voor mijn portemonai,....tis al weer 3 maanden uit met de laatste zeikwijf......en owh wat een rust, wat een ruimte.....heerlijk....op zijn tijd effe aan de pik sjorren want aan de vrouw begin ik effe niet meer :D ........mijn platencollectie is al behoorlijk gegroeit nadat het uit ging.
Maar ik heb der 5 gehad, over 10 jaar komt de 6de, eerder niet....(zeg ik nu :p ) |
|
|
| serialkillah |
| ik heb al bijna vier jaar een vriendin, dus echt vrij ben ik nie meer:) |
|
|
|
|