|
vrijgezellig of niet? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
als reden gaf ze: Ik heb niet meer dat verliefde gevoel van het begin.... |
das mooi kut! maar wat zei je toen ze die reden gaf? Welk gevoel? :D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
das mooi kut! maar wat zei je toen ze die reden gaf? Welk gevoel? :D |
ik zei toch niet egt veel, was nogal verbaasd aangezien ik het id had dat het steeds beter ging met de relatie. Maar zij had in 3 dagen besloten dat ze het maar uit moest maken omdat ze dat gevoel dus niet meer had en mij niet aan het lijntje wou houden.
Naja ik en veel anderen denken dat dat "gevoel" toch niet blijft...dan verandert het in "houden van" maar dat is zeker niet waar ze naar op zoek is. Ik denk dat zij dan nooit zal trouwen |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Naja ik en veel anderen denken dat dat "gevoel" toch niet blijft...dan verandert het in "houden van" maar dat is zeker niet waar ze naar op zoek is. Ik denk dat zij dan nooit zal trouwen |
Misschien wel een beetje erg bot gesteld... misschien werkte het gewoon inderdaad niet meer, hoeft niet alleen aan haar te liggen he ;)
Maar het blijft klote, kan niet anders zeggen.. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by basd
Misschien wel een beetje erg bot gesteld... misschien werkte het gewoon inderdaad niet meer, hoeft niet alleen aan haar te liggen he ;)
Maar het blijft klote, kan niet anders zeggen.. |
is idd bot gesteld...alleen ze zegt zelf dat het alleen aan haar ligt... |
|
|
| M_Peror |
| Balen man... vind 't rot voor je :( |
|
|
| Teknikol |
Tis weer aan! hahaaa ja nu zulle jullie wel denke: lekk0re relasie hep die gast whehe
Naja xal maar nie meer poste alst uit is:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hehe doe je goed! :D
Met mij en de liefde gaat ook nog steeds super!
Met valentijn al 3 maand! :) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Hehe doe je goed! :D
Met mij en de liefde gaat ook nog steeds super!
Met valentijn al 3 maand! :) |
ja ik mag weer opnieuw beginne met telle;) |
|
|
| Chicane |
| Des te heftiger wordt valentijn ;) |
|
|
| M@rc |
..Ik heb sinds twee maanden ook weer een vriendinnetje en moet zeggen dat ik het errug gemist heb!
Was nou niet echt wanhopig op zoek ofzo, maar twas alweer een jaar geleden eer ik mn laatste vriendinnetje gedag moest zeggen..
Tuurlijk, vrijgezel zijn is ook lekker...gaan, staan en kijken waar je wilt maar dat gaat op een gegeven moment toch ook een beetje vervelen.. (ik hou zelf wel van een beetje vastheid)
Ben nog redelijk jong (19) dus had ik principe nog alle tijd, maar vind het toch wel weer fijn zoals het nu is... :p
Kijken hoe lang het nu weer gaat duren.... :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Teknikol
alleen ze zegt zelf dat het alleen aan haar ligt... |
Mwhehehe, dit zeggen ze 99% van de keren dat ze het uitmaken.
"Het ligt aan mij, niet aan jouw"
Maaruh, geen hand vol maar een land vol.
Wie weet hou je het met de volgende langer uit. |
|
|
|
|