|
vrijgezellig of niet? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Ben druk bezig een hele leuk meid aan de haak te slaan, en ja als je mailtjes zoals dit krijgt: "als ik je niet meer spreek vandaag IK HOU VAN JE" & "Hele dikke DANNI knuffel en dikke kus xxxxxx for always and ever" gaat in de eerste plaats je hart toch even wat sneller en dan kan dat niet lang meer duren denk ik.... mijn god wat een leuke mooie meid is ze! :D
Im in luv... peace out hippies! :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ben druk bezig een hele leuk meid aan de haak te slaan, en ja als je mailtjes zoals dit krijgt: "als ik je niet meer spreek vandaag IK HOU VAN JE" & "Hele dikke DANNI knuffel en dikke kus xxxxxx for always and ever" gaat in de eerste plaats je hart toch even wat sneller en dan kan dat niet lang meer duren denk ik.... mijn god wat een leuke mooie meid is ze! :D
Im in luv... peace out hippies! :D |
jonge jonge, als ze dat soort dingen naar je schrijft dan HEB JE ER AL AAN DE HAAK GESLAGEN...
hoe duidelijk wil je t hebben?:D
Grtzz
WooT |
|
|
| arjoderoon |
hehe inderdaad. waar wacht die flapdrol op? :)
go chicane.... |
|
|
| Eye-Riz |
| ik heb net afgelopen weekend mijn 5-jarig jubileum gevierd in België :) |
|
|
| Gekhous |
nou jongens, zelfs IK heb een vriendin!!
ze is 24, ik 20, ennum... sja... ze komt hier vanavond op de fiets heen (half uur minimaal fietsen) om een filmpje te kijken, terwijl ik ziek ben :D:D:D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Gekhous
ze komt hier vanavond op de fiets heen (half uur minimaal fietsen) om een filmpje te kijken, terwijl ik ziek ben :D:D:D |
Wat lief! Zuinig op zijn jongen... |
|
|
| Gekhous |
aww, en ze kwam net langs om een vruchtensapje te brengen voordat ze naar dr werk ging :crazy: :toocool:
ze is liev!!! :):crazy: |
|
|
| Optimus |
| daarom ben je zeker nooit meer op PF:D |
|
|
| Chicane |
| he opti.. die smiley in je sig... spuit die sjinezensperma ofzo? Lijkt wel mayonaise :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
he opti.. die smiley in je sig... spuit die sjinezensperma ofzo? Lijkt wel mayonaise :) |
Die kleur krijgt men al je teveel gele rijst eet. |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Optimus
daarom ben je zeker nooit meer op PF:D |
neej, PF zuigt gewoon ;) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Teknikol
niet(meer sinds....vandaag!) |
dat was Nov-21-2002 22:30....
en nu isset uit:( :( :(
als reden gaf ze: Ik heb niet meer dat verliefde gevoel van het begin.... |
|
|
|
|