return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
vrijgezellig of niet? (pg. 20)
View this Thread in Original format
Phat B
quote:
Originally posted by Esrem
alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden...

dat werkt volgens mij ook alleen maar averechts. n vrouw zit echt niet te wachten op n wanhopige gast...:rolleyes:

zijn er hier trouwens nog vrouwen die over deze topic een mening hebben? (en t nog willen delen ook?)
M_Peror
quote:
Ben nu sinds februari al weer vrijgezel. Aan t begin vonk t echt kut, maar nu moet ik zeggen dat best bevalt, beetje aankloten , geen verplichtingen...
Maar ja, de mens is volgens mij toch vaak wel op zoek naar n partner, vaste bron van liefde. Ik moet toch toegeven dat dat toch eigenlijk ook wel is wat ik wil, alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden...

quote:
Originally posted by Phat B
zijn er hier trouwens nog vrouwen die over deze topic een mening hebben? (en t nog willen delen ook?)

Euh...? :p :D
Remy D
quote:
Ben nu sinds februari al weer vrijgezel. Aan t begin vonk t echt kut, maar nu moet ik zeggen dat best bevalt, beetje aankloten:toothless , geen verplichtingen...
Maar ja, de mens is volgens mij toch vaak wel op zoek naar n partner, vaste bron van liefde. Ik moet toch toegeven dat dat toch eigenlijk ook wel is wat ik wil, alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden...

Echt slettengedrag!!!
New Wave
Ejh Remy, weet jij of Liselotte nog in haar kartonne doos achter het station ligt :p? Misschien is dat wat voor mij ! :p
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh Remy, weet jij of Liselotte nog in haar kartonne doos achter het station ligt :p? Misschien is dat wat voor mij ! :p

Kreeg laatst een smsie van her en ze ligt nog steeds op der rug te wachten op je, tja want tragisch wat het is, lopen kan ze nog steeds niet. Denk dat je daarom ook kans maakt bij haar. Je moet er is bellen. :haha:
New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
Kreeg laatst een smsie van her en ze ligt nog steeds op der rug te wachten op je, tja want tragisch wat het is, lopen kan ze nog steeds niet. Denk dat je daarom ook kans maakt bij haar. Je moet er is bellen. :haha:

mwjha gaat ik effe doen nu. Je hebt haar toch niet gewassen nadat je haar voor het laatste gedouwt hebt toch?
tango
quote:
Originally posted by Phat B
ff leuk om tussendoor te vertellen: was ik vorige week op dinsdagavond uit, gingen we eerst ff naar n café om ff te lullen voordat we naar n fuif gingen (in Kerkplein Breda btw, met marco v en benjamin bates!!! :cool:).

Ik was daar ook die avond en vond dat er behoorlijk wat leuke vrouwtjes rondliepen daar. Volgens mij wel allemaal van de NHTV maar dat terzijde...... ;)
Phat B
quote:
Originally posted by tango
...vond dat er behoorlijk wat leuke vrouwtjes rondliepen daar...

das nog zacht uitgedrukt:D was n leuke avond voor vrijgezelligen :happy2:
jp
Gelukkig wel ja :happy2:
New Wave
Ruk je suf met 2 vingers in neus.

jp
Nah rukken is niks an. Tantra i.c.m. geestelijk orgasme is da bombz
basvh
al 3 maanden en still going strong :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Privacy Statement