|
vrijgezellig of niet? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sandman |
| quote: | Originally posted by TimeportE
een vriendin van me (18) had laatst iets met een vent van 30!!!
nou dat vin ik echt nie normaal!! bwuhhhh.. |
Zo haal de PEDO-pasjes maar weer te voorschijn :D
| quote: | | Originally posted by Blikzo ging het niet echt helemaal |
Goeie versiertruck... moet onthouden :D
ohja,.... ontopic zelf ben vrijgezel, bevalt me wel goed.. Maar desperate ben ik ook nog niet :)
Sandman |
|
|
| Flipper01 |
| Ik ben sinds 3 weken geen vrijgezel meer! |
|
|
| franzelare |
Ik ben nog fijn vrijgezel en ik ben vanplan dat ook nog wel ff zo te houden!! Ik heb mij vrijheid nodig en moet nergens aan gebonden zijn.
Ik wil zelf bepalen wat en wanneer ik iets doe en wil dan geen rekening moeten houden met andere!
Heb al 2 keer meer dan een jaar gehad met een meid maar ik ben toch liever vrijgezel op het moment en burgelijk worden kan altijd nog wel :D |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by TimeportE
een vriendin van me (18) had laatst iets met een vent van 30!!!
nou dat vin ik echt nie normaal!! bwuhhhh.. |
Zo'n eentje zat er bij mij ook in de klas. En die vent had al kinderen. Nou dat ik met een vrouw van 30 zou krijgen en dan ook al kinderen moet onderhouden. No way |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Sandman
Goeie versiertruck... moet onthouden :D
|
ja hehe lol. Eerst dr horloge kieren dan aan haar vragen of ze misschien weet hoe laat het is *zij denkt he ik ben mn horloge kwijt*. Jij zegt dat je wel ff helpt met zoeken.....en een kwartier later hebbie em gevonden :D |
|
|
| DJ Bazz |
| nu nog vrijgezel maar er zit weer wat aan te komen:) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
nu nog vrijgezel maar er zit weer wat aan te komen:) |
met DJ Astrid hoop je?:D:D:p:toothless |
|
|
| aphex |
| Ik flits wat af maar ik ben gewoon vrijgezel (mja hier op het forum is het gewoon :)) maar ik heb de nare gewoonte op de verkeerde chicks te vallen dus dan loopt het meestal ook slecht af en dan niet eens door mij :rolleyes: . |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by TimeportE
een vriendin van me (18) had laatst iets met een vent van 30!!!
nou dat vin ik echt nie normaal!! bwuhhhh.. |
Ik was 29,RV was 17,en idd ik vond t eg niet normaal:) Maja inmiddels zijn de leeftijden 31 en 19,wonen we samen en sja jesusssss ook nog met mn 2 kids erbij,leven we er heerlijk van,feesten er nog lekker op los (dat kan als je oppeens 3 paar grootouders hebt die ruziemaken om op te mogen passen:p )
Als we een weekend niet uitgaan vermaken we ons met een heerlijke vrienden groep waarin de leeftijden varieren van 17 tot 37,spelen we allemaal in de speeltuin en vinden we onszelf geweldig omdat we zo gezond leven dat weekend:D
Nee,laat ons maar lekker schuiven ennuhhh die PEDO-pas neem ik trots in ontvangst,ons leven ruled de pan uit!:D
Cheers!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik was 29,RV was 17,en idd ik vond t eg niet normaal:) Maja inmiddels zijn de leeftijden 31 en 19,wonen we samen en sja jesusssss ook nog met mn 2 kids erbij,leven we er heerlijk van,feesten er nog lekker op los (dat kan als je oppeens 3 paar grootouders hebt die ruziemaken om op te mogen passen:p )
Als we een weekend niet uitgaan vermaken we ons met een heerlijke vrienden groep waarin de leeftijden varieren van 17 tot 37,spelen we allemaal in de speeltuin en vinden we onszelf geweldig omdat we zo gezond leven dat weekend:D
Nee,laat ons maar lekker schuiven ennuhhh die PEDO-pas neem ik trots in ontvangst,ons leven ruled de pan uit!:D
Cheers!! |
ja das nou een leuk (maar ook raar) verhaal! :)
kijk ik vind het gewoon raar dat een meisje van mijn leeftijd (die ook nog niet echt volwassen reageerd) met jongens/mannen zoent van 29/30, het komt iig erg raar over! :)
maar hoe hebben jullie wat gekregen want als ik een mooie meid van uuh 25/26 loop ik daar niet zo 1,2,3 op af hoor :p |
|
|
| LightForce |
Hmm dat leeftijd verschil boeit me niet zo. Had op me 15e / 16e (was zowat jarig) een relatie met een dame van 24. Was echt top!! Ik ben zo i zo iemand die vrij serieus verder is, en niet dat kinderachtige gemekker had als al die andere 15 jarige. Helaas duurde dit avontuurtje maar een jaar :(
Daarna op me 18e een meisje via internet ontmoet, klikte meteen.. maar dit ging al snel kapot omdat ze vreemd ging :( Na 2 maanden stopte we de relatie. En nu ben ik 1 jaar lang vrijgezel.
Ben wel zoekende maar het is niet zo erg dat ik nu gelijk een vriendin moet hebben. Het komt vanzelf wel...
Gegroet! |
|
|
|
|