|
vrijgezellig of niet? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Phat B
hoe moet da eiglijk, single zijn??? |
Je ding doen... |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Esrem
Je ding doen... |
Duidelijk! Weet je nu voldoende Phat B? ;) |
|
|
| Donna |
| Gewoon t zelfde als je normaal doet,alleen nu solo:) |
|
|
| Phat B |
| quote: | | Originally posted by Esrem Je ding doen... |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Duidelijk! Weet je nu voldoende Phat B? ;) |
ah ja, das me duidelijk nu... gwoon lekker feesten dusssssssssss:whip: |
|
|
| basd |
| Paar keer goed kansloos zuipen schijnt heel aardig te helpen. |
|
|
| jp |
M'n ma zei laatst dat ik op het gebied van relaties in de "Sex-and-the-City-fase" ben beland
Voor de gein eens vaker naar die serie gaan kijken
Ze heeft nog gelijk ook :nervous: |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by jp
M'n ma zei laatst dat ik op het gebied van relaties in de "Sex-and-the-City-fase" ben beland
...
Ze heeft nog gelijk ook :nervous: |
standaardvrouwenvraag: 'op wie lijk je dan?' :p |
|
|
| jp |
Samantha is zwaar favoriet :toocool:
 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Phat B
standaardvrouwenvraag: 'op wie lijk je dan?' :p |
Hee... was dat niet een andere thread? :p :toothless |
|
|
| Phat B |
ja, weet niet meer hoe ik er op kwam, zal wel te maken hebben met t feit dat vorige week de laatste aflevering van Sex & the City was, maar ik zag/las of hoorde (mn geheugen laat me in de steek) dat vrouwen zich altijd vergelijken met die 4 tsjikkies, dus dacht er gelijk aan...
ff leuk om tussendoor te vertellen: was ik vorige week op dinsdagavond uit, gingen we eerst ff naar n café om ff te lullen voordat we naar n fuif gingen (in Kerkplein Breda btw, met marco v en benjamin bates!!! :cool:). komen we in de kroeg waar we altijd heen gaan, zit t hok hélemaal vol met meiden. Wij denken, mooi onze avond kan niet meer stuk :toothless , blijkt dat daar de laatste aflevering van Sex & the City op groot scherm te zien was. :nervous:
niet echt dé plek om op vrouwenjacht te gaan zeg maar!
maar dat ff terzijde:happy2:
back 2 topic: nog meer vrijgezelligen hier? |
|
|
| djxtension |
| Ik ben al een aantal jaren vrijgezellig. Bevalt prima. :) |
|
|
| Esrem |
Ben nu sinds februari al weer vrijgezel. Aan t begin vonk t echt kut, maar nu moet ik zeggen dat best bevalt, beetje aankloten:toothless , geen verplichtingen...
Maar ja, de mens is volgens mij toch vaak wel op zoek naar n partner, vaste bron van liefde. Ik moet toch toegeven dat dat toch eigenlijk ook wel is wat ik wil, alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden... |
|
|
|
|