|
vrijgezellig of niet? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
| nou k zeg maar zo: van je mede ta-ers moet je het maar hebben.... |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
nou k zeg maar zo: van je mede ta-ers moet je het maar hebben.... |
waaaa, take it easy man |
|
|
| total woot |
| Klik, en kijk wat mn schatje zegt.......HIER :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by total woot
Klik, en kijk wat mn schatje zegt.......HIER :D |
hehehe... k wilde net zeggen.... WILLEN we dat wel weten? :happy2:
haha nee jonge... helaas. deze telt niet :)
| quote: | | waaaa, take it easy man |
ha dat doe ik zeker wel :) k neem alles met een korreltje zout. beetje en is altijd wel leuk (zo lang het leuk blijft) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by total woot
Klik, en kijk wat mn schatje zegt.......HIER :D |
Niks mn schatje!! Die foto kwam me al heel erg bekend voor, en ja hoor, moet je een zien wat ik laatst van haar kreeg:
KIJK |
|
|
| arjoderoon |
| haha ja nu weten we het wel. de volgende die um post die word genomineerd voor ta nerd van het jaar :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Niks mn schatje!! Die foto kwam me al heel erg bekend voor, en ja hoor, moet je een zien wat ik laatst van haar kreeg:
KIJK |
huh...hoe kan dat nou :p?? |
|
|
| arjoderoon |
| ja erg he. die meid heb met 2 dezelfde gehad... sjonge.. is het hele forum dr al overheen geweest ofzo? :eyespop: :nervous: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
ja erg he. die meid heb met 2 dezelfde gehad... sjonge.. is het hele forum dr al overheen geweest ofzo? :eyespop: :nervous: |
t is gewoon een HOER (wedden dat ze t eerst met mij deed :D) |
|
|
| arjoderoon |
ja wedden dat jij het meeste moest betalen? :D
hehe.. ach ja... ieder zn meuk.. |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Niks mn schatje!! Die foto kwam me al heel erg bekend voor, en ja hoor, moet je een zien wat ik laatst van haar kreeg:
KIJK |
OMG!! die foto had ik je privé gestuurd, waarom laat je m nu overal zien :mad:
:p |
|
|
|
|