|
vrijgezellig of niet? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
| ja en nu noemen ze je nog hoer ook.. k zou um slaan hoor.... |
|
|
| Odyne |
zoiets??

of zoiets??
 |
|
|
| arjoderoon |
die laatste ziet er wel erg heftig uit moet ik zeggen,
doe maar. zolang je mij met rust laat :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
die laatste ziet er wel erg heftig uit moet ik zeggen,
doe maar. zolang je mij met rust laat :) |
idd hij heeft al genoeg aan zn rechterarmpje :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
LoL!! :D
Ik was ff op de link aan t klikken, komt de d00d die hier de lodge managet net langs :D Hij zei "you have some lekker pictures there" LOLOLOL :p
en bedankt :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Jappio
idd hij heeft al genoeg aan zn rechterarmpje :rolleyes: |
ssst man. dat hoeft niet iedereen te weten.. |
|
|
| M_Peror |
Om weer ff back on topic te komen :rolleyes: ben sinds een paar maanden ook weer vrijgezellig, bevalt me prima ben niet hard op zoek want hoe harder je zoekt hoe minder je vindt... juist als je 't niet verwacht kom je ze vanzelluf tegen.
En trouwens
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en vrouwen hinderen je alleen maar bij feesten ;) |
ben ik 't niet mee eens! Je neemt ze gewoon mee! Ga naar Impulz met een hele goeie vriendin van me (gisteren 18 geworden dus 't ging net :)) en weet zeker dat we een top-avond gaan hebben! Misschien ga je gewoon met de verkeerde vrouwen om? ;) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Om weer ff back on topic te komen :rolleyes: ben sinds een paar maanden ook weer vrijgezellig, bevalt me prima ben niet hard op zoek want hoe harder je zoekt hoe minder je vindt... juist als je 't niet verwacht kom je ze vanzelluf tegen.
En trouwens
ben ik 't niet mee eens! Je neemt ze gewoon mee! Ga naar Impulz met een hele goeie vriendin van me (gisteren 18 geworden dus 't ging net :)) en weet zeker dat we een top-avond gaan hebben! Misschien ga je gewoon met de verkeerde vrouwen om? ;) |
Whehe had nie eens gezien dat je dat ook ooit postte Kolkie :)
Vrouwen zitten echt nie in de weg he...
Je zoekt gewoon een leuke stampmeid :p
Ben je van dat probleem af :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En trouwens
ben ik 't niet mee eens! Je neemt ze gewoon mee! Ga naar Impulz met een hele goeie vriendin van me (gisteren 18 geworden dus 't ging net :)) en weet zeker dat we een top-avond gaan hebben! Misschien ga je gewoon met de verkeerde vrouwen om? ;) |
hehe, zou kunnen ja, want me = ook naar impulz geweest met vrouwen ==>> geen suc6, maar eergister met dezelfde lui naar zak geweest en dat was wel :toocool: :eyespop: :gsmile: gezellig!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Whehe had nie eens gezien dat je dat ook ooit postte Kolkie :)
Vrouwen zitten echt nie in de weg he...
Je zoekt gewoon een leuke stampmeid :p
Ben je van dat probleem af :) |
kan me eigenlijk niet herinneren dat ik het gepost heb 2b honest :toothless |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kan me eigenlijk niet herinneren dat ik het gepost heb 2b honest :toothless |
Haha... 't is je eigen draad! Eerste pagina, eerste post? :D
(Want idd ik ben zo'n lamme zak die niet eerst alle tien die pagina's met replies gaat lezen... zorrie :toothless ). |
|
|
| [SigneT] |
ik heb al 5 maanden een super lieve vriendin :D:D:D
t heeft soms wel z'n nadelen maar ook z'n voordelen ;) |
|
|
|
|