|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Dit verdient toch een apart topic?
Above & Beyond, Astral Projection, Carl Cox, Deadmau5, Discobar Galaxie, DJ Rush, Dominik Eulberg, Gareth Emery, Gui Borrato, John Dahlbäck, Kenny Dope Gonzales, Loco Dice, Millenium Kru, Paul Kalkbrenner, Q-IC, Sasha, Sasha Funke, Wighnomy Brothers
more tbc...
check www.tomorrowland.be |
|
|
| Devilex |
| Astral Projection :tongue3 |
|
|
| IgnazZio |
Weer aanwezig :D
Deadmau5 en Dahlbäck, magk ni late schieten :) |
|
|
| Antony |
| Naar goede gewoonte zijn we hierbij :p Kan er al gezegd worden wie de trance tent komt vertegenwoordigen? |
|
|
| Push2005 |
Ik zal er ook wel zijn :)
Hopelijk is de lineup vet genoeg voor 2 dagen
Qua namen spande 2005 toch nog altijd de kroon vind ik. Een cocoon en een blackhole tent + Sasha /Armin / Ferry. James Holden was toen ook al voorzien maar kon niet komen...
Een Cocoon/BlackHole/High Contrast tent zie ik altijd wel nog 'ns zitten :p |
|
|
| FenixStyle |
| Hola, eerste lading namen ziet er alvast zeer netjes uit!:eyes: :crazy: |
|
|
| Mystique |
Ook dit jaar ene bonzai stage?
Lesaux opniew (plz plz plz):tongue2 |
|
|
| Config |
| Ik wil Jonas Steur verdomme, die gaat Tomorrowland los in eilandjes spelen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Awel ja, een Cocoon tent bovenop de namen die er nu al zijn zou wel ultieme heerserij zijn. Of een Renaissance tent, ik ben niet veeleisend :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik hoop weer op een B2B area met opnieuw John 00 Fleming. De aanwezigheid van Astral Projection is alvast een goeie indicatie :D |
|
|
| dupondje |
Above & Beyond :eyespop:
Normaal zeker aanwezig :) |
|
|
| Push2005 |
Als Tomorrowland dan toch een deel nieuwe artiesten wil boeken; hier zijn nog 3 leuke suggesties :toothless
Max Graham
First State
Andy Duguid |
|
|
|
|