return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
[27-09-2008] Antwerp is Burning
View this Thread in Original format
De Geert
via de newsletter van ID&T:

=> Antwerp is Burning <=

:tongue3
Real
Ah ah ah!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy:
Gladius
w00t!!! =)
Devilex
Alvorens te jubelen beter wachten op de lineup.
FenixStyle
Nice (als line-up tenminste meevalt ja)

Hopelijk is het de indoorversie..
Push2005
Hopelijk is het vooral trance & techno; voor hetzelfde geld doen ze mee met de "elektro & minimal" hype of staat David Guetta er.

Toch leuk om te zien dat het er eindelijk terug aankomt.
Progrez
Voila. Het is nog maar de vraag of het festival ooit nog dezelfde sfeer kan uitstralen als zoveel jaar geleden.

Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Magistrate
leuk
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex
Alvorens te jubelen beter wachten op de lineup.

!



Maar allé, ID&T houdt wél hun belofte :p
Bertn
YEAH:D

27/9, das al wa laat voor een outdoor versie zeker?:)

Real
Vergeet de opwarming van de aarde niet!
Devilex
quote:
Originally posted by Real
Vergeet de opwarming van de aarde niet!


Als het een even hete herfst wordt als de lente tot hiertoe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement