return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur. De eersteklassers zijn terug aan de trainingen begonnen en hebben ondertussen ook al ��n of meerdere oefenmatchen achter de rug. Het gaat een speciaal seizoen worden met voor het eerst wintervoetbal en een play-off ronde. Zelf ben ik er absoluut niet voor te vinden en hoop ik dat het vlug terug afgevoerd zal worden. We zullen zien wat het geeft :)

comments? opinies? ... post away :D
Progrez
De eerste die dit seizoen een 'vuvuzela' bovenhaalt, kom ik persoonlijk een bus traangas in zijn ogen spuiten.
djcresto
volgend jaar vooral uitkijken naar de Spaanse competitie me dunkt. Als Ribery nog naar Real gaat kunnen we weer spreken van Galactico's.
Jasperovitsj
11 geniale voetballers is natuurlijk nog geen garantie op een geweldig team.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
11 geniale voetballers is natuurlijk nog geen garantie op een geweldig team.

daar gaat het net al jaren fout met Real. Ze kopen vaak de beste voetballers maar vergeten eigenlijk te kijken naar hetgeen ze ECHT nodig hebben. Bij Real is't eigenlijk allemaal achteruit gegaan vanaf het moment dat ze Makelele van de hand hebben gedaan. In mijn ogen hebben ze die nooit echt volwaardig kunnen vervangen
Jasperovitsj
Onyewu naar AC Milan :eyes:
Gladius
wowww, super! terecht ook wel naar nen echte topper eigenlijk, die speelde al zeker een jaar te lang bij Standard
Jasperovitsj
Zijn prestatie op de Confederations Cup zal hem ook wel geholpen hebben.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Gladius
wowww, super! terecht ook wel naar nen echte topper eigenlijk, die speelde al zeker een jaar te lang bij Standard

Topper? Niet overdrijven he :) Onyewu die moet eigenlijk elke match al geel krijgen nog voor de match werkelijk begint.
The_G0dfather
Idealen bulldozer achterin maar mist mijns inziens de finesse om basisspeler te zijn bij clubs zoals Milan

FredNova
STRAK!

FCB_Fanatic
Eden :toocool:

http://www.losctv.fr/?r=1,1,,2,764
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement