|
Mysteryland 2003 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
säg listan igen kenny, på de som var intresserade... e ju bara 8 platser liksom... eg. borde ju 3/4 i varje bil ha körkort.. :rolleyes:
om man får se listan kan man ju lätt dela in vilka som åker från sthlm resp. gbg. (TYP) å sen utses nån ansvarig som klirrar bil, vilket det inte e bråttom me. nån annan utses till att klirra boende (det e INTE kul att fixa allt själv)
annan upplysning: bra om man har betalkort som funkar i utlandet.. typ VISA!
ja vet f.ö. verkligen inte än om ja kan hänga me. |
|
|
| mindshooter |
Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve
kan ha tillkommit några men detta är från starten av tråden...
men om vi kör på 5 pers i varje bil då....
I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske?
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC |
|
|
| Glorie |
Treo visste ju inte var han skulle bo...hmm
sen gbg-bilen var väl
SWE_trance, tobo och x-dream elle?
Ja antar att Amnezia e sugen på att hänga me i Sthlms-bilen! men då ere bara två som har kk och Amnezia hade en kompis.. som ville me som kanske har kk, men då blire ju 5.
oh well... |
|
|
| doter |
Inte bästa linan d kunde ha fått ihop va =(
menmen...
Sen d där m å sitta 5 i en bil (stor 9-5 kombi) e ju inga som helst problem... Har ju gjort d 3 ggr innan så i should know ;)
Men d e ju en bekvämlighets fråga =)
kram |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
Q-dance eren klart bästa arenan, elle va säger du scul? |
visst är det :D
när du leter efter mig vet du vart jag är :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99
Måste bara få en riktig bekräftelse utav x-dream, tobo_99... :)
Efter att bilarna och resenärer är helt klart så får vi ta reda på "EXAKT" vad de olika kostnaderna för båt/boende/biljett m.m.
Så att man kan börja planera ekonomin redan nu :toothless
Sen så gör ju varje bil upp om bensinkostnader såklart. :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve
kan ha tillkommit några men detta är från starten av tråden...
men om vi kör på 5 pers i varje bil då....
I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske?
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC |
Count me in! Skåne |
|
|
| x-dream |
Jag ska höra med dom på jobbet imorgon om man kan få ledigt oxå....Borde nog inte vara några problem med detta....
Så jag ger besked imorgon.... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99
|
hehehe, bra där :) skojit namn me :p kanske ni kan locka me Trance Christer? va vet ja? sen får ni vänta in varandra i H.borg (förslag) å köra helt flippat ner till Holland som doter skulle säga :stongue:
Nästa lag:
Team Skåne kanske? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Team Skåne kanske? |
som ska heta "Team Djuriskt Gjutet" |
|
|
| mindshooter |
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC
Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99
Team Djuriskt Gjutet (Skåne)
Reveal
Sipowits |
|
|
| Amnezia |
Team Mitt i smeten ~Örebro
Amnezia:p :p :p
e inte hundra på om jag ska på detta lr Global Gathering...fn
:(
när måste man senast va bestämmd då innan alla bilar e fyllda..e i såfall jag + en till....
glorie vadå inte kan quota:P:P e ju gammal quotemästare från tgirls sidan jue:rolleyes: :cool: ;) |
|
|
|
|