|
Mysteryland 2003 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
| quote: | Originally posted by mjz
inga fler som ska med?
hmm... kan man packa 9 pers i en folkabuss... ;) |
Så gjorde vi till Hultsfred förra året, det var grymt skoj :toocool: |
|
|
| Amnezia |
| folkabuss på autobahn...no way...dumt å dö redan vid 20 jue:rolleyes: |
|
|
| Treo |
Hmm.. efter att ha läst lineupen till Creamfields som oxå är 23 aug, så är jag nästan mer sugen på det istället..
t.ex.
Tiesto
PvD
AvB
P Oakenfold
Sasha
M Picotto
Judge Jules
+ många fler..
Hur mycket dyrare är det att åka till england ? |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Treo
Hur mycket dyrare är det att åka till england ? |
behöver itne va dyrare alls....fått ihopen resa till Gk GG för ca 3000:- :rolleyes: lör-sön
creamfields lina brukar va bra men SSS å GG ligger alltid steget bättre..
väntar på att d ska komma en uppdatering på mystery linan...
hehe:p |
|
|
| kurai |
KAY D. SMITH
*faints* |
|
|
| mindshooter |
Kom ihåg att det är mysteryland planering i denna tråd... den är rörig och lång som den är....så om ni vill planera igång värsta andra festerna så får ni gärna ta o skapa en ny tråd :)
Kram |
|
|
| Glorie |
^Word^
:)
Kraaaaaam :) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Treo
Så gjorde vi till Hultsfred förra året, det var grymt skoj :toocool: |
Problemet ligger dock i att det är förmodligen på sin höjd 50mil till Hultsfred medans det är tregånger så långt till holland eller nått där omkring :)
Ingen s0om har något nytt, intresant att komma med? Hittat något boende eller så? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
Ingen s0om har något nytt, intresant att komma med? |
jag framkallade en gaaammal rulle och fick korten idag från vår förra resa till ML... tyvärr ere inge roliga kort :p typ från festen eller så.. för vi fick ju inte ta in kameror.. men allt några när AC & Amnezia posar utanför bilen i Tyskland :p
ja e EV. intresserad av att åka ner.. under förutsättning att minst 2 andra med körkort hänger på.. plus att vi åker fem i bilen...det har ja sagt innan.. annars funderar jag på att flyga ner innan å stanna ett tag... i NL.. å gå på ML eller ngn annan fest..
den festen ja helst av allt vill dra på e ju nu på lördag.. snyft...
ingen aning :( jobbigt å vara fattig... |
|
|
| mindshooter |
| Folk måste börja komma igång och verkligen bestämma sig för om dom ska åka eller inte... |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Folk måste börja komma igång och verkligen bestämma sig för om dom ska åka eller inte... |
japp, börjar väl bli dags snart... annars får man boka flygbiljetter i stället (och antagligen lägga lika mycket på dom som alltihopa skulle kostat annars)... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag framkallade en gaaammal rulle och fick korten idag från vår förra resa till ML... tyvärr ere inge roliga kort :p typ från festen eller så.. för vi fick ju inte ta in kameror.. men allt några när AC & Amnezia posar utanför bilen i Tyskland :p
|
hallååååå:eek: :p
kan nog ge besked i veckan....vill ju höra om ac tänkt över Gk jue...
:rolleyes:
sagt allt 100ggr redan så..men till helgen har jag besked.....
håller oxå på 5 i varje bil oxå:rolleyes: :cool: |
|
|
|
|