|
Mysteryland 2003 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| tobo99 |
| önskemål om hur länge bil westcoast ska stanna? för mig är det lugnt bara vi är tillbaka innan tisdag iaf. Hur långt är det och vad kan man vänta sig i bensinkostnad? *tittar oroligt på sparkontot* :nervous: ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by tobo99
önskemål om hur länge bil westcoast ska stanna? för mig är det lugnt bara vi är tillbaka innan tisdag iaf. Hur långt är det och vad kan man vänta sig i bensinkostnad? *tittar oroligt på sparkontot* :nervous: ;) |
Det är en bit över 100 mil från Göteborg ner till Haarlemmermeer (som mellan sthlm & luleå :) )...
Räkna på att köra lite villse och 10 spänn per mil och sen hem igen delat på antal pers bilen...
Kolla in länken nedan...
http://www.maporama.com/share/iti.a...4-5FF8E5B710FF} |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är en bit över 100 mil från Göteborg ner till Haarlemmermeer (som mellan sthlm & luleå :) )...
Räkna på att köra lite villse och 10 spänn per mil och sen hem igen delat på antal pers bilen...
Kolla in länken nedan...
http://www.maporama.com/share/iti.a...4-5FF8E5B710FF} |
fan det är en bit från sthlm till holland du.. inte världens bästa vägbeskrivning på den där sidan men ni hittar ju.. =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by WoberT
fan det är en bit från sthlm till holland du.. inte världens bästa vägbeskrivning på den där sidan men ni hittar ju.. =) |
hrmm :rolleyes:
Å jag som tyckte tvårtom, att "fan vad bra med vägbeskrivning" :D :p |
|
|
| mindshooter |
Såhär ser det ut WoberT
Team Stockholm
SteveTranz4Ever (Körkort)
Mindshooter
WoberT (Körkort)
-------------------------
AC (Körkort)
Amnezia
Teza (Körkort)
Under linjen är inte bestämda...nu kanske jag glömt någon..men det är såhär jag uppfattat det :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
hrmm :rolleyes:
Å jag som tyckte tvårtom, att "fan vad bra med vägbeskrivning" :D :p |
å fan, detaljerat så in i helvete, jag hitta vägar i närheten av där jag bor som inte är med på lokala kartor, till och med den 50 meter långa "infarten" till mitt ex (som bor mitt ute i ingenstans) hus fanns med... |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mjz
å fan, detaljerat så in i helvete, jag hitta vägar i närheten av där jag bor som inte är med på lokala kartor, till och med den 50 meter långa "infarten" till mitt ex (som bor mitt ute i ingenstans) hus fanns med... |
hittade inte alls många vägar.. =( .. |
|
|
| tobo99 |
en annan beskrivning från göteborg HÄR tom med svensk beskrivning :p
1250km beräknat till ca 13-14 timmar... Skulle nog va bra med nån mer med körkort i westcoastbilen så swe_trance slipper köra hela vägen själv |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by tobo99
1250km beräknat till ca 13-14 timmar... Skulle nog va bra med nån mer med körkort i westcoastbilen så swe_trance slipper köra hela vägen själv |
JA! :)
MINST två förare säger jag bara...
Skulle aldrig palla köra bil +13h i sträck, speciellt inte på dom motorvägarna där man blir helt väck i skallen av alla betongplattor man kör på ;) Vill absolut inte riskera att säkerheten blir sämre pga att jag blir trött :eyes:
SÅ MINST, men absolut helst 3 personer med körkort i Team Westcoast, så blir vi alla glada... Fast iofs är det väl dags att börja fylla bilen också, är ju bara 2 pers just nu :sadgreen:
tobbe: Känner du nån "kandidat" som kan tänkas vilja följa med? |
|
|
| Amnezia |
steve å mind......ni kan fylla bilen som ni vill...nu har jag haft så mkt tid å tänka å ändå inte har nått svar så go 4 it..;)
blire ML så letar ja reda på hela bunten där...gick ju så väldigt bra förra gången*NOT men iaf:rolleyes:
så ni vet bara.. |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
JA! :)
MINST två förare säger jag bara...
Skulle aldrig palla köra bil +13h i sträck, speciellt inte på dom motorvägarna där man blir helt väck i skallen av alla betongplattor man kör på ;) Vill absolut inte riskera att säkerheten blir sämre pga att jag blir trött :eyes:
SÅ MINST, men absolut helst 3 personer med körkort i Team Westcoast, så blir vi alla glada... Fast iofs är det väl dags att börja fylla bilen också, är ju bara 2 pers just nu :sadgreen:
tobbe: Känner du nån "kandidat" som kan tänkas vilja följa med? |
satsar ni på 4 eller 5 pers? jag skulle helst se att det blev 5, åker man bara i en hyfsat rymlig bil är det inga större problem... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mjz
satsar ni på 4 eller 5 pers? jag skulle helst se att det blev 5, åker man bara i en hyfsat rymlig bil är det inga större problem... |
tjah, får vi ihop 5 pers så är väl det att föredra med tanke på plånboken ;) |
|
|
|
|