return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Amnezia
njäee men ändå..så där stängt får d ju inte va jue...
gilla hotellet där d var bröllop lr hur d va å doter gick in å höll på..woaha...:cool::D

men asså d var ju schysst d stället vi hamna på..borde styra dit direkt denna gång isåfall...fanns ju gått om plast tror jag å öppet så man kunde sova under trappan om man ville;):haha:
WoberT
vilka fuskisar ni är.. ska ni bila ner till mysteryland?.. om det är nåt jag vill åka på i sommar så är det ju det.. =D vad kan hela kalaset komma att kosta?..
mindshooter
quote:
Originally posted by WoberT
vilka fuskisar ni är.. ska ni bila ner till mysteryland?.. om det är nåt jag vill åka på i sommar så är det ju det.. =D vad kan hela kalaset komma att kosta?..

fett mannen..klart du ska me :) uppemot 2000 kom några fram till hära.... :) helt klart värt det!
WoberT
ni snackade om minibuss.. o kom fram till att man inte får plats med bagage o att dom inte e pålitliga?.. vet inte var ni har fått det ifrån.. vi har en VW Caravelle -01 som vi hyr ut här på jobbet. en förlängd version så du får plas med en jävla massa bagage + 9pers.. den åkte vi i till Oslo när vi skulle till Metropolis 2002.. men tror vi ska sälja den nu .. o min far är inte så pigg på att låna ut den.. men annars är en sån bil perfekt.. högre än andra bilar så man har bra sikt.. känns precis som en vanlig bil o köra. (låg i 170 på väg upp till oslo.. ;)..)
Amnezia
du får nog räkna me iaf 2500:- innan du e hemma..men inte så farligt jue....

å fattar inte vad alla ska ha med sig ner igentligen..asså det e typ 2 dar...klara mig på en liten väska förra gången..
asså en sån där mjuk sak som man har til lträningar typ.:rolleyes:
mindshooter
quote:
Originally posted by Amnezia å fattar inte vad alla ska ha med sig ner igentligen..asså det e typ 2 dar...klara mig på en liten väska förra gången..
asså en sån där mjuk sak som man har til lträningar typ.:rolleyes:

så sant så sant....det är juh högst en bag per person vi pratar om :)
vore faktiskt coolas med alla i samm bil + att alla med körkort då kunde dela på resan...bara en åt gången som kör då juh...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
så sant så sant....det är juh högst en bag per person vi pratar om :)
vore faktiskt coolas med alla i samm bil + att alla med körkort då kunde dela på resan...bara en åt gången som kör då juh...

Håller med till 100% att det vore roligare om alla åkte i samma bil.
Och fördelen är ju att de som kör slipper köra lika långt.
Vad gäller packningen så räcker det med en plastpåse med pengar typ.. ;)

Men frågan är vilket alternativ som är billigast... !!?
mindshooter
klart det är billigare att 8 pers delar på kostnaden till en stor bil än om vi delar på 2 små....och då har jag inte ens tänk på bensinen...
Amnezia
verkar som d e mer än 8pers som ska me jue....
men asså e tveksam till minibuss..hade samma diskussion om detta i sommras..
den största bil man kan hyra e en sån där me 7plaster jag posta tidigare här...

men 2 bilar me 5 pers i varje då lär det ju inte bli dyrare än förra gången iaf å det gick ju på ca 1200/man lr nått sånt..
:rolleyes:
reveal
hade varit jävligt coolt om det blev en TA-resa :D

doter
Ojojoj!!!

Här går d minsann undan månntro =)

la ju första posten här för inte så länge sen...
E ju inte inne sååå ofta längre...

Sett att mitt namn tagits upp här å där m =P

Vi ska nog ner till ML i år m antar ja men vi fyller nog bilen antagligen... d vi kan få problem m e isf körkort!!! Se fan till å ha MINST 3!!! 3!!! KÖRKORT!!!
Vi tänkte dra m bara 2 senast på TE nu men min farsa insistera å hänga m bara för att köra!!! D visa sig va en JÄVLA tur d!!! D va sååå nära att vi inte ens orka hem på alla 3! JÄVLIGT NÄRA!!!
Så se fan till å va mer än 2!!! (bara ett tips ja hoppas ni lyssnar på)

Ja ser nog till å köper biljett direkt när den kommer ut sen tar ja mig ner till varje pris på ett lr annat sätt... Bila e ju såååå JÄVLA soft på ett sätt men JÄÄVLIGT jobbigt å segt m!
Men d blir ju ett jäääävla äventyr varje gång =P

ML förra året va ju rena kalas äventyret =D Kan ju AC, Glorie å Amnezia instämma på =)

Kram å gonatt på er... Ska se till å titta in lite mer frekvent...

puss
mindshooter
quote:
Originally posted by doter
D va sååå nära att vi inte ens orka hem på alla 3! JÄVLIGT NÄRA!!!

haha låter som att ni gick i öknen och släpa er fram den sista biten utan vatten och med sand i lungorna... så jävla farligt kan det väl inte vara? Farsan och jag åkte ner till holland och tillbaka...han körde hela vägen....han tyckte iofs det var jobbigt utan i princip att sova på vägen ner och på vägen upp men är man 2 så vore det juh stenlugnt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement