|
Mysteryland 2003 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
glorie vadå inte kan quota:P:P e ju gammal quotemästare från tgirls sidan jue:rolleyes: :cool: ;) |
aaaa, just... felåt.. glömde ju de.. superpostaren å quotemästare från trancegirls :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
när måste man senast va bestämmd då innan alla bilar e fyllda..e i såfall jag + en till....
|
finns väl egentligen inget datum...men när kan du tidigast veta? är juh bara att jobba på för att reda på allt :) man bör juh köpa biljetter oxå... |
|
|
| mindshooter |
| ingen som vet ¨något mer? bra om vi kan få ihop detta någorlunda i tid |
|
|
| Glorie |
hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska åka i amdm? varifrån transferbussarna till Mysteryland avgår.. för ja antar att det funkar så..i år me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? glömt bort!!! :)
å sen kan väl _nån_ leta upp motellet i amersfoort....på nåt sätt.. har ägnat timmar åt att hitta det igen.. på internet,men hittar inget
sen tänkte ja bara tillägga att ja åker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har körkort..
tänker inte köra halva sträckan...
det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance på högsta nivå.. å även om steve säger att han e van å köra långt å så.. så e det förbannat taskigt att låta honom köra mer än hälften om det skulle va så att bara två har körkort i en bil.. (för som det ser ut nu, så har ju inte AC (som har körkort) svarat om han ska me eller ej..
aja.. det kanske löser sig.. va vet ja? :) |
|
|
| ScuL |
förmodligen järnvägsstationen på Schiphol (flygplats).
terrängen ligger liten bort från Amsterdam (+- 2 mil sydväst).
jag ska kolla om de har skrivat nåt om det redan. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska åka i amdm? varifrån transferbussarna till Mysteryland avgår.. för ja antar att det funkar så..i år me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? glömt bort!!! :)
å sen kan väl _nån_ leta upp motellet i amersfoort....på nåt sätt.. har ägnat timmar åt att hitta det igen.. på internet,men hittar inget
sen tänkte ja bara tillägga att ja åker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har körkort..
tänker inte köra halva sträckan...
det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance på högsta nivå.. å även om steve säger att han e van å köra långt å så.. så e det förbannat taskigt att låta honom köra mer än hälften om det skulle va så att bara två har körkort i en bil.. (för som det ser ut nu, så har ju inte AC (som har körkort) svarat om han ska me eller ej..
|
gör ett nytt quoteförsök då:p :p
hum hette det amersfoort där vi hamna?? kan kika lite efter d på nätet borde jufinnas nån guide...
checkar d gör ju ändå inget vettigt på dagarna,..ha:crazy:
tyvärr hinner jag inte fixa körkort till d e dags men 3 e nog bra asså...blev tajt på vägen hem efter vi lämnat av anders å glorie, doter sov i baksätet å ac å jag försökte hitta örebro...rätt sömniga då..lite smått obra kanske:rolleyes:
den här diskussen har avtagit lite...e nån fortf me lr??:p :p :rolleyes: |
|
|
| mjz |
hade tänkt åka på global gathering, nature one och mysteryland i år... vet inte om jag har råd med alla, men mysteryland är först på listan även om lineupen inte var riktigt vad jag hoppats, och 3-4000 kan jag definitivt skrapa ihop...
räkna med mig i team skåne, ingen körkort dock... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by mjz
hade tänkt åka på global gathering, nature one och mysteryland i år... vet inte om jag har råd med alla, men mysteryland är först på listan även om lineupen inte var riktigt vad jag hoppats, och 3-4000 kan jag definitivt skrapa ihop...
räkna med mig i team skåne, ingen körkort dock... |
är ett ett par som tänkt på global Gathering....
fått ihop resan till ca 3000:- de fasta kostnaderna då.....inte om du typ köper 500 t-shirts lr 5000 glowsticks..men annars..men dåligt me folk som vill tycker jag...
fortf inte bestämmt mig om mystery.....finaste linan e ju Gk GG men inga som vill dit jue..
i slutet av denna vecka kan nog iaf jag säga vilket party d blir men e fortf intresserad av ML...:rolleyes: |
|
|
| mjz |
jo, GG's lineup är ju helt klart mest imponerande... nature one's är ganska skysst också, men jag saknar pulser som jag vill se nån gång i år iaf... fast det lär jag kanske göra ändå...
vill gärna komma iväg till godskitchen gg också... 50 pund är väl inte direkt billigt, fast å andra sidan går det att ta sig till england rätt billigt... :) |
|
|
| Amnezia |
jo den e riktigt het..precis som förra året...me calle cox,sis bliss,morillo,van buuren, sanchez, digweed,grooverider,corsten, adam f
helt klart grymt...50pund visst men får resan fortf under 3000...
+ 14 timmar å inte mellan 11-23 som mystery..lite störande faktiskt.
hmz...
men fick nyss besked av han som jag skulle till GG me..han kan inte så nu blire nog holland igen iaf.....:rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
tips:
kolla in på www.statoil.se, dom har typ en prisberäknare...
bara mata in va för sorts bil du vill ha, antal dygn, antal km. osv.
:) |
|
|
| Glorie |
det råder lite stiltje här tror ja :p
vart var vi?
ett hinder ligger ivart fall i det faktum att det saknas förare..i den bilen från gbg tex... Hur många har körkort där eg? så vitt ja vet har bara SWE_trance det?!?!
sen saknas ju en med körkort i sthlms-bilen me eller?
boende och biljetter äre lugnt me än. Bilen bokade jag sist.. typ en vecka innan resan, så det e lugnt me den me :D |
|
|
|
|