|
Mysteryland 2003 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| tobo99 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
tjah, får vi ihop 5 pers så är väl det att föredra med tanke på plånboken ;) |
precis... bara bilen är rymmlig så man slipper trängas i baksätet :rolleyes: |
|
|
| AC. |
Jag har precis som Amnezia inte kunnat komma fram tillnågot riktigt konkret svar så bry er inte att reservera någon plats för mig :)
Hoppas dimman ska lätta lite framöver så jag kan klarare se vad som komma skall. Ingen tvekan om att jag vill till Mysteryland iaf. |
|
|
| WoberT |
| hmm okej men då är vi bara 3 i bilen då.. vet inte om teza kunde följa med eftersom hon börjar plugga ett par veckor innan.. men nån mer borde vi kunna fixa tycker jag.. =D kanske nån från lkpg.. |
|
|
| WoberT |
hmm måste nästan säga att dance valley lockar så mycket mer alltså..
får se hur jag gör |
|
|
| SWE_TRANCE |
damn!
Festområdet verkar helt brutalt tufft!! :eek: :) :p :p :p :D
Längtar redan nu, partysugen är jag ikväll också..:haha: |
|
|
| mjz |
äntligen... :)
ganska trevlig site också, vill dit! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WoberT
hmm måste nästan säga att dance valley lockar så mycket mer alltså..
får se hur jag gör |
Mannen snabba ryck du är inräknad :) Biljetter måste köpas snart |
|
|
| Kongo_kim |
| Mainstage & Lexicon har riktigt bra line-ups |
|
|
| mjz |
| går det verkligen inte att få ihop en andra bil? tyckte det var rätt många från gb och skåne som skulle åka förut... dags att köpa biljetter ganska snart... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mjz
går det verkligen inte att få ihop en andra bil? tyckte det var rätt många från gb och skåne som skulle åka förut... dags att köpa biljetter ganska snart... |
Asså, att fylla bilen är säkert inga som helst problem.
MEN att fylla bilen med körkortsinnehavare verkar vara svårt :(
Pratade med Glorie för ett tag sedan och hon snackade nåt om att man kunde slå ihop två bilar om dom (Glorie:co) skulle åka ner...
Är hög tid att köpa biljett känner jag nu... |
|
|
| WoberT |
| Tyvärr måste jag meddela att jag inte kan följa med till Mysteryland.. drar till Love Parade istället.. känns roligare o gå på det .. besöka Tresor innan dom lägger ner.. =) hoppas ni hittar nån annan som kan följa med.. sorry |
|
|
|
|