return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 8)
View this Thread in Original format
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kom just på att jag får ju tillbaks på skaten runt Mysteryland datumet... :) Får runt 5 papp i fickan...

Mmm om inte rsv dizzar mina avdrag så blir det 12-15papp tebax här... men en annan får ju inte det förrän i december tyvärr.. fast passar ju bra till nyårsfest :-)
Amnezia
ingen avstickare till örebro...åhå den där:p:p :D
nä håller me där...bättre att ta sig till ett ställe där alla går på typ...
men asså 2 bilar låter mkt vettigare än en instabil minibuss helt klart......men asså den här sortens bil...hyundai Trajet bilgrupp N 7platser å ser ut som ac kan köra den mer än 110 så blir han oxå glad;) gick ju bra förra gången jue..den där danska polisbilen försvann rätt fort bakom oss..hehe:rolleyes: http://www.avis.se/avisonline/se/av...9002FA647_N2_N3

e det nån mer som kan svara säkert på att dom kan me..???
Glorie
quote:
Originally posted by x-dream
Bara någon ställer upp på att åka mellan Stockholm-Gbg själv ju vilket inte är så roligt....

den biten fattade ja inte :)

Amnezia, ja trodde du var klar för att hänga me Pat & Andy, men de e du alltså inte? Jag fatta som så!?.
aja, bilen som du postade.. ser ju finfin ut, men ja tror hellre på två stora bilar me fem pers i varje :)

å sen de som planerar hämta ut bilar kan ju se till att vara minst 20 år.. för sist fick ju ja åka upp till sthlm för att lösa ut bilen :) de andra grabbarna var för små ;) :p :p :stongue:
Amnezia
huumz vadå e nåra fler redan klara på å åka...tyckte alla skulle se om dom kunde jue...
jag + en till e redo..men vill inte säga för mkt innan linan e släppt..då kan jag boka bil å allt vad som behövs direkt...

asså beror ju på hur många som ska ner.....blire 10pers så e ju två kombis perfekt men blire 7 så e detta ett alternativ...
just nu känns det som d e flera 100 som e på så kanske ska hyra en buss:cool:

lol vaddå för små:p uppfatta det som vi skulle starta där jue:p :p
AC.
Kommer:
Paul van Dyk
Sven Väth
Marco Carola

Kommer inte:
Johan Gielen
Marco V
Dana

EDIT: Still too young.
Amnezia
var står detta ac????

e det nått man kan lita på typ????:rolleyes:
Glorie
quote:
Originally posted by Amnezia
huumz vadå e nåra fler redan klara på å åka...tyckte alla skulle se om dom kunde jue...
jag + en till e redo..men vill inte säga för mkt innan linan e släppt..då kan jag boka bil å allt vad som behövs direkt...

ja tror inte du förstod vad ja mena riktigt :) ja trodde du var klar för bilen me Patrik, men ok. du e inte det.. då hänger ja me.. :)
för som JAG trodde.. e man redan klar för en annan bil, så e man ju inte intressant här :)

quote:
lol vaddå för små:p uppfatta det som vi skulle starta där jue:p :p

haha, JA:aaa vi skulle starta där, men hade ja sluppit hade ja gärna skippat att åka till Sthlm först! Det blev lite krångel ska ja säga.. fick gå upp halv 4 å ÅKA TÅG till Sthlm :) gick inga bussar till stationen då precis :) eftersom ja bodde 4,5 km ifrån den. Ni hade ju annars kunnat hämta upp mig i LKPG. Aja, whatever :)

Ett krav e ju annars att åka från sverige.. runt 9 på morgonen? skojar inte alltså :) inte starta 8 från sthlm som vi gjorde :p då hinner man leta vandrarhem i Holland me, som inte har hunnit stänga för dagen :stongue:
mindshooter
quote:
Originally posted by AC.
Kommer:
Paul van Dyk
Sven Väth
Marco Carola

Kommer inte:
Johan Gielen
Marco V
Dana

EDIT: Still too young.

hmm ok bara PvD som lockar mig än så länge då...men det blir nog riktigt bra tror jag ;) jag är 99% att jag är på...kan juh alltid dyka upp något men nu ser det ut så iaf :)
Amnezia
aha du menar den patrik...:p :D näe asså e rätt säker på att han sak åka men han e så svår å nå nu förtiden....han ska ju dessutom ha med sin brorsa å så tror dom nästan fyller en bil själva asså...

så e fortf intresserad här..jag+1;)

hehe jo minns d nu att d blev struligt...men 8 från sverige..då skulle alla behöva va på plats dan innan typ..ännu mer strul me bostäder å sånt jue...:rolleyes: men visst minns jag vandrarhems kaoset:p :p

mind lungt d kommer bli bra...när id-t släpper linan då litar jag på att det är den som gäller..innan så e det ju bara å avvakta...
men ett id-t party utan gielen...ha nästan som julafton utan tomten...han e ju för sjutton deras maskot....:p :crazy:
Glorie
ju tidigare man e på plats desto bättre äre. man lär av sina misstag.. t.ex. så vet vi nu att vandrarhem inte har öppet på kvällarna precis... alltså e de inte smart att dyka upp efter sex på kvällen...drygt att ¨åka vid 3 på natten från sthlm, men de funkar... bara å sova innan ju om man inte drabbas av resfeber som ja :D

Amnezia
jo du har väl rätt som vanligt antar jag:p :p ;)

d löser sig:rolleyes: :cool:
Glorie
de klart ja har koll :p

men de e inte så svårt att räkna ut att de inte e smart att anlända två på natten å hoppas på öppna vandrarhem :D vet inte va vi tänkte på riktigt. jaja, vi har lite roliga minnen iaf.. fan va ja skratta!

:crazy: :stongue: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement