return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 19)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
agree, det är mysteryland som gäller för mig! :)

Då fixar vi tickets nästa vecka så vi har...
WoberT
tickets nästa vecka alltså.. hmm då får jag skynda mig på.. ;)
ska nog kunna ta ut lite semester en vecka till.. =)
men alltså.. steve har ni plats i bilen?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WoberT
tickets nästa vecka alltså.. hmm då får jag skynda mig på.. ;)
ska nog kunna ta ut lite semester en vecka till.. =)
men alltså.. steve har ni plats i bilen?

Just nu är jag osäker på plats tillgång, det är sagt att AC. som har körtkort ska åka med oss men det är inte 100% säkert... vad säger mindshooter ? Men iaf så har vi 4 platser i bilen... får ta ett snacka med Kenny (mindshooter).
Har erbjudit en annan person men verkar vela... jag kör nog lite på först tillkvarn... som sagt jag säger inge mer nu innan jag pratat med Kenny...
WoberT
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Just nu är jag osäker på plats tillgång, det är sagt att AC. som har körtkort ska åka med oss men det är inte 100% säkert... vad säger mindshooter ? Men iaf så har vi 4 platser i bilen... får ta ett snacka med Kenny (mindshooter).
Har erbjudit en annan person men verkar vela... jag kör nog lite på först tillkvarn... som sagt jag säger inge mer nu innan jag pratat med Kenny...

okaj.. jag har ju körkort så det är väl ett plus.. =) sen att jag är söt oxå.. haha ;)
mindshooter
quote:
okaj.. jag har ju körkort så det är väl ett plus.. =) sen att jag är söt oxå.. haha ;)

Youre in :) Klart du ska me mannen :) Skitbra med flera körkort i bilen oxå...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
quote:

Wobban...du e inte bara söt du e kramgo också :) ha ha

Super najs...
WoberT
quote:

Super najs... [/QUOTE]

hehe visst är jag.. =D kan va eran egna lilla maskot.. ;) men ska kolla upp lite med semester o sen hur flickan tar det.. ;)
SteveTranz4ever
quote:
quote:

Super najs...

hehe visst är jag.. =D kan va eran egna lilla maskot.. ;) men ska kolla upp lite med semester o sen hur flickan tar det.. ;)

Visst visst men det är dels långt fram i tiden och så handlar det bara om några dagar... :) Lätt åfixa eller hur :)
mjz
okej, vilka är det nu som inte åker med stockholmsbilen och som definitivt ska åka? skulle också gärna ha det här spikat till slutet på månaden eller nåt...
WoberT
quote:

Visst visst men det är dels långt fram i tiden och så handlar det bara om några dagar... :) Lätt åfixa eller hur :)

det stämmer ju men frågan är om man ska ta ledigt hela veckan eller bara ett par dar.. vilken dag åker ni då? ni har bara en plats ledig eller?.. teza blev ju inte så glad.. hehe ;)
va kan det tänkas gå på allting.. inträde+bensin o sen lite mat.. =)

SteveTranz4ever
quote:
det stämmer ju men frågan är om man ska ta ledigt hela veckan eller bara ett par dar.. vilken dag åker ni då? ni har bara en plats ledig eller?.. teza blev ju inte så glad.. hehe ;)
va kan det tänkas gå på allting.. inträde+bensin o sen lite mat.. =)

quote:
Originally posted by mindshooter ___________________________________________________
Per grupp (Saker och ting vi delar på, 4 personer i varje grupp)

Bil:2000 kr
Bensin:3200 kr
Färja, broar etc:2000 kr
Rum (2 nätter):1600 kr

-------------------------------
Per person

Bil:500 kr
Bensin:800 kr
Färja, broar etc:500 kr
Rum (2 nätter):400 kr
Inträde:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

Dom enda som jag vet är spikade än så länge är mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att hänga med...

Jag ser gärna att min bil åker ner redan på Torsdagen och rullar hem på Söndagen...
WoberT
quote:
Dom enda som jag vet är spikade än så länge är mindshooter och jag...

Jag ser gärna att min bil åker ner redan på Torsdagen och rullar hem på Söndagen...

ser ju inte så farligt dyrt ut.. =) så ni är bara 2 alltså.. då ska jag snacka med min flicka o höra om hon vill hänga på.. iofs börjar hon plugga nån gång i augusti.. hon vet inte riktigt när.. men kan ju höra iaf.. =) 4 är nog lagom i bilen.. skulle bli jävligt trångt med 5.. ;)

edit: hmm vi tar väl din bil va steve?.. isf blir det ju ingen kostnad för o hyra bil.. då äre 500 mindre per person.. =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement