return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 20)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Soppa för bilen kommer iaf bli räknat på 150 mil x 2 bli 750 spänn per person med 4 pers i bilen.

Här e en variant på färdväg
Klicka här

Som sagt vet jag inte vilka som är spikade mer än mig och mindshooter så det kanske han kan fylla i, vet att det är en del TAs sugna som vart med i diskussionen ett tag...
mindshooter
quote:

Bil:0 kr
Bensin:3200 kr
Färja, broar etc:2000 kr
Rum (2 nätter):1600 kr

-------------------------------
Per person
Bensin:800 kr
Färja, broar etc:500 kr
Rum (2 nätter):400 kr
Inträde:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

Sådär ska det se ut.. sen skulle tydligen broarna och det vara lite billigare så med 3 laxar på fickan ska vi klara oss :) angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå. :)
WoberT
quote:
Originally posted by mindshooter
Sådär ska det se ut.. sen skulle tydligen broarna och det vara lite billigare så med 3 laxar på fickan ska vi klara oss :) angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå. :)

inte alls farligt med pengarna där.. kanske man kan stanna i amsterdam o shoppa lite.. =)
men hmm när bestämmer dom sig då?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dom enda som jag vet är spikade än så länge är mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att hänga med...

Hallå eller...!??? :sadgreen:
Vad kallar du det här under då??

quote:
Originally posted by tobo99
Jag ska med, det är ordnat och klart med jobb och pengar så det blir holland i slutet på augusti för mig också. hoppas bara vi kan kirra ihop en bil...

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jao, jag är (som jag sagt tidigare i denna tråden) heelt redo för att inta de holländska slätterna :D
Glorie
quote:
Hallå eller...!??? :sadgreen:
Vad kallar du det här under då??

awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :)

quote:
Originally posted by Mindshooter
angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå.

kennyyy, de e bra att du finns :) måste ju finnas nån rättvisa i avseende på hur länge man varit me i diskussionen va gäller ML
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :)

Men doh...okej då...:D :o :o :o :p
Varför ska alltid tjejer visa sig smartare än mig?? :stongue: :toothless
WoberT
quote:
Originally posted by Glorie

kennyyy, de e bra att du finns :) måste ju finnas nån rättvisa i avseende på hur länge man varit me i diskussionen va gäller ML

jag har varit med sen början av tråden faktiskt.. =) men inte varit så aktiv på senare dar.. men nu vill jag verkligen följa med
Glorie
quote:
Originally posted by WoberT
jag har varit med sen början av tråden faktiskt.. =) men inte varit så aktiv på senare dar.. men nu vill jag verkligen följa med

Robert, I hear you.. vem vill inte åka till ML? :crazy: Självklart förstår jag att du å din flicka vill åka me!!! No offense. vad jag menade e att det kändes som mina kompisar AC & Amnezia (som har skrivit mkt flitigt i tråden sen sida ett) blev förbisedda och trampade på... Me dont like... du var aktiv på sida sju me två inlägg å sen aktiv nu i slutet...

ett smart drag är såklart att sätta ett datum (sista datum att bestämma sig) så AC & Amnezia får bestämma sig om de ska me (om det nu råder så att de står först på tur? det vet ju inte jag nåt om.. eller om det gäller vem som senast visade intresse i tråden, som ju du gjort! och självklart måste man ta hänsyn till vilka som har körkort me...

adios! :thepirate

sen en sak till som både jag å doter tidigare klargjort! Det e ett GOTT RÅD att ha tre personer som kan köra!!!!
mindshooter
quote:
Originally posted by WoberT

Du är juh inräknad :) Dels för att du har körkort... men det jag menade var huruvida vi kan prioritera din käresta framför medlemmar som har varit aktiva sedan början av tråden :)

Innan slutet av månaden så ska AC och Amnezia ha bestämt sig. Om ingen av dom har det vi detta tillfälle så sätter vi in vem fan vi vill i bilen :)
SteveTranz4ever
Hoppas ingen känner sig trampad på Glorie för det var inte alls min mening, jag var bara osäker och därför vände jag mig till mindshooter som nu klargjort detaljerna... jag har inte hängt med så bra i alla diskussioner men känner mig själv given eftersom jag ställer upp med min bil och det är den jag pratar om när det ska spikas platser och inget annat.

WoberT: I annat fall vet jag att LillaC (hon har ju körtkort också) är sugen på ML och det skulle inte förvåna mig om Desphyxia är sugen också... 2600:- är ju som stulet ;)

När min lön kommit in på mitt konto beställer jag biljett till mig själv... nån som ska ha i samma beställning ? Kontakta mig via ICQ för mer detaljer... (löning den 26e)

SWE_TRANCE
Team Westcoast
tobo99
SWE_TRANCE (körkort)

Var det någon som va intresserad att åka med bilen från västkusten?
Skåne kör vi ju förbi så det är ju inga problem att plocka upp någon därnere.. :) Körkort är ju ett krav såklart, eftersom det bara är jag som har körkort för tillfället! :p
mjz
quote:
Team Westcoast
tobo99
SWE_TRANCE (körkort)

Var det någon som va intresserad att åka med bilen från västkusten?
Skåne kör vi ju förbi så det är ju inga problem att plocka upp någon därnere.. :) Körkort är ju ett krav såklart, eftersom det bara är jag som har körkort för tillfället! :p

jag är, för det ser ju inte ut som vi kan få ihop 4 skånebor... har funderat starkt på att ta en intensivkurs men jag kan inte garantera att jag har körkort om två månader, måste se hur ekonomin ser ut i slutet av månaden när allt är betalt...

usch... brände just en massa pengar på sprit och något svagare drycker med ölsmak också, varför är dom tvungna att lägga midsommar så där mitt i sommarn? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement