|
Mysteryland 2003 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! :) Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! :) Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa :) | Det ska gå att ställa om till engelska men de e nog inte så lätt.... ska beställa idag, har inte haft tillgång till dator sen jag fick lönen... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ja mindshooter... då har du och jag våra biljetter i handen... Nu bär det av på riktigt... nu ska bara bil HÄLVETET låta bli å strula :) Har ju bytt ut så gott som hela bilen snart så de ska nog inte va några problem... inga fler inbrott bara... |
|
|
| mindshooter |
| Ja det är riktigt najs...sitter här på anslagstavlan...Mumsfilibublan...seriöst...jag ÅKER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines... |
|
|
| mjz |
| hmmm... hur ser det ut med biljetter nu, börjar kännas lite sista minuten... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ja det är riktigt najs...sitter här på anslagstavlan...Mumsfilibublan...seriöst...jag ÅKER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines... |
Som det ser ut så har jag skadorna efter stöldföröket lagade i rätt god tid innan vi beger oss av mot fjärran land... För en gångs skull har jag tur i oturen (peppar peppar tar i trä *tar på mindshooter huvud*) tack vare att bilen har Nissans starspärr kallad NATS så blir självrisken = 0kr :D Hade den inte vart det hade jag lätt gjort FB.
Dags att börja planera detaljer... Jag ska bla. göra en noggran färdplan + ladda in Europas vägar i lap-toppen. Vi måste ha reda på adress å sånt till vandrarhem + massa annat man ska göra...
Vi kommer nog även möta upp en del Hollänska TAs, jag känner ju miss_proximus som kommer att möta oss där. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
peppar peppar tar i trä *tar på mindshooter huvud*
|
:stongue: :stongue: :stongue:
| quote: | Hade den inte vart det hade jag lätt gjort FB.
|
vad menas med FB?
| quote: | | Vi kommer nog även möta upp en del Hollänska TAs, jag känner ju miss_proximus som kommer att möta oss där. |
trevligt, hälsa från mig! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Eventuellt har jag presspass på gång till Mysteryland genom kontakter.... be för mig att jag får det så kommer det bli en riktig kanon rulle :gsmile:
reveal... FB står för försäkrings bedrägeri... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Eventuellt har jag presspass på gång till Mysteryland genom kontakter.... be för mig att jag får det så kommer det bli en riktig kanon rulle :gsmile:
reveal... FB står för försäkrings bedrägeri... |
- KNOCK KNOCK Stävä hur går det med kollandet på bilfrågan?
Jag tycker mindshooter ska kolla sin mobiltelefon lite oftare =) |
|
|
| ScuL |
jag e just tillbax från mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh :eyes: )
det finns ännu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron :D
hoppas att träffa ni som kommer den 23:e |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag e just tillbax från mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh :eyes: )
det finns ännu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron :D
hoppas att träffa ni som kommer den 23:e |
De e klart vi ska ses... Så många TAs som möjligt :) |
|
|
| mindshooter |
| nu e jag tilbaka från kollo och kan inte tänka på annat än vår feta resa ;) Sipowits ringde och kollade om det finns plats i bilen, som jag förstått det dock så ska vi slå ihop oss med SWE_Trance och tobo99? Det är prioritering på det.... ni måste bekräfta detta...och sedan även hur vi ska lösa det... om ni ska ta er ut en bit i sverige där vi hämtar upp er eller nåt.... |
|
|
|
|