return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 
Mysteryland 2003 (pg. 25)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! :) Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
OK, låter som en bra idé det där att slå ihop bilarna, om det blir aktuellt! :) Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att förstå ticketbox, min holländsk är väl inte den bästa :)
Det ska gå att ställa om till engelska men de e nog inte så lätt.... ska beställa idag, har inte haft tillgång till dator sen jag fick lönen...
SteveTranz4ever
Ja mindshooter... då har du och jag våra biljetter i handen... Nu bär det av på riktigt... nu ska bara bil HÄLVETET låta bli å strula :) Har ju bytt ut så gott som hela bilen snart så de ska nog inte va några problem... inga fler inbrott bara...
mindshooter
Ja det är riktigt najs...sitter här på anslagstavlan...Mumsfilibublan...seriöst...jag ÅKER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines...
mjz
hmmm... hur ser det ut med biljetter nu, börjar kännas lite sista minuten...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Ja det är riktigt najs...sitter här på anslagstavlan...Mumsfilibublan...seriöst...jag ÅKER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines...

Som det ser ut så har jag skadorna efter stöldföröket lagade i rätt god tid innan vi beger oss av mot fjärran land... För en gångs skull har jag tur i oturen (peppar peppar tar i trä *tar på mindshooter huvud*) tack vare att bilen har Nissans starspärr kallad NATS så blir självrisken = 0kr :D Hade den inte vart det hade jag lätt gjort FB.

Dags att börja planera detaljer... Jag ska bla. göra en noggran färdplan + ladda in Europas vägar i lap-toppen. Vi måste ha reda på adress å sånt till vandrarhem + massa annat man ska göra...

Vi kommer nog även möta upp en del Hollänska TAs, jag känner ju miss_proximus som kommer att möta oss där.
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
peppar peppar tar i trä *tar på mindshooter huvud*

:stongue: :stongue: :stongue:

quote:
Hade den inte vart det hade jag lätt gjort FB.

vad menas med FB?

quote:
Vi kommer nog även möta upp en del Hollänska TAs, jag känner ju miss_proximus som kommer att möta oss där.

trevligt, hälsa från mig!
SteveTranz4ever
Eventuellt har jag presspass på gång till Mysteryland genom kontakter.... be för mig att jag får det så kommer det bli en riktig kanon rulle :gsmile:

reveal... FB står för försäkrings bedrägeri...
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Eventuellt har jag presspass på gång till Mysteryland genom kontakter.... be för mig att jag får det så kommer det bli en riktig kanon rulle :gsmile:

reveal... FB står för försäkrings bedrägeri...

- KNOCK KNOCK Stävä hur går det med kollandet på bilfrågan?

Jag tycker mindshooter ska kolla sin mobiltelefon lite oftare =)
ScuL
jag e just tillbax från mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh :eyes: )

det finns ännu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron :D
hoppas att träffa ni som kommer den 23:e

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
jag e just tillbax från mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh :eyes: )

det finns ännu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron :D
hoppas att träffa ni som kommer den 23:e

De e klart vi ska ses... Så många TAs som möjligt :)
mindshooter
nu e jag tilbaka från kollo och kan inte tänka på annat än vår feta resa ;) Sipowits ringde och kollade om det finns plats i bilen, som jag förstått det dock så ska vi slå ihop oss med SWE_Trance och tobo99? Det är prioritering på det.... ni måste bekräfta detta...och sedan även hur vi ska lösa det... om ni ska ta er ut en bit i sverige där vi hämtar upp er eller nåt....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 
Privacy Statement