|
Mysteryland 2003 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
lol :)
jag tror att sverige är det enliga landet som har 'allmänsrätt'..
hur mycket personer är det som behöver sovplats?
jag bor cirka 3.5 mil från festivalterrängen men vet inte om jag har tillräckligt plats.
(d skulle vara billigaste lösningen lr hur) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by ScuL
lol :)
jag tror att sverige är det enliga landet som har 'allmänsrätt'..
hur mycket personer är det som behöver sovplats?
jag bor cirka 3.5 mil från festivalterrängen men vet inte om jag har tillräckligt plats.
(d skulle vara billigaste lösningen lr hur) |
vi e 4 snälla svenskar som mer än gärna sover på golvet om det vore så :) |
|
|
| ScuL |
är det för en eller två nätter?
jag ska kolla vid min föräldrar.. tror inte att de har problem med det. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jopp det är två nätter...
Det vore så underbart snällt om det gick... Vi är dom snällaste så vi kommer inte vara till besvär, bara sova sen försvinner vi om de är så. Vi kommer nog i vilket fall som helst ha med oss egna luftmadrasser och sovsäckar så de löser sig med liggplats.
Kan även tälta på tomten... typ.
Scul... du får slänga upp en bild på dig själv så vi vet vem du är...
Så här ser jag ut i alla fall.
http://medlem.spray.se/djstevi...
[edit] Fick just reda på att jag inte kommer få nåt presspass, Gurgel på TC har försökt fixa åt mig men presslistan var full. Inge film från området alltså :( Kanske man kan få en tjej att ta på sig en jätte BH och stoppa in min kamera där... :p |
|
|
| ScuL |
| quote: |
Kan även tälta på tomten... typ.
|
haha... jag har ingen villa typ.
vårt trädgård e fullplantad .. asså ingen plats för en tält.
om det går behöver jag städa vårt 'attic' (vad heter det).. skulle bli tillräckligt för fyra personer.
jag har massor av bilder under mina pryllar @ lunar ... har samma nickname där.
men här är en bild som är mest recent:

förresten, jag vet hur du ser ut steve :) eftersom jag såg dig i Trance Energy videon =) |
|
|
| Kongo_kim |
WTF!!! så det är inte du på din avatar :eek: :eek: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag har massor av bilder under mina pryllar @ lunar ... har samma nickname där.
men här är en bild som är mest recent:

förresten, jag vet hur du ser ut steve :) eftersom jag såg dig i Trance Energy videon =) |
Ska bli kul att höra om du pratar lika bra som du skriver på Svenska :)
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
WTF!!! så det är inte du på din avatar :eek: :eek: |
Jo då... som barn såg jag ut sådär :D
[edit] Kolla här.... http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=8
Dom är på god väg att bygga upp det hela |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ska bli kul att höra om du pratar lika bra som du skriver på Svenska :)
|
heh. det är svårare... men det går om ni inte pratar för snabbt :) |
|
|
| St_Andrew |
| Scoul: Hur kommer det sig att du kan så bra svenska egentligen? Bott i sverige eller så? =) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Scoul: Hur kommer det sig att du kan så bra svenska egentligen? Bott i sverige eller så? =) |
nej.. 100% autodidakt.. har lärt det själv. utan courses, bara internet och ordboken. några personer hjälpte till, till exempel min bästa kompis (som bor i Sverige), och Jenny :D
jag började ungefär i 1998. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
nej.. 100% autodidakt.. har lärt det själv. utan courses, bara internet och ordboken. några personer hjälpte till, till exempel min bästa kompis (som bor i Sverige), och Jenny :D
jag började ungefär i 1998. |
WOW det e riktigt bra gjort! ipmonerad som fan!!!! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
WOW det e riktigt bra gjort! ipmonerad som fan!!!! |
det borjar bli slowchat men .... i hear that a lot :D |
|
|
|
|