|
Mysteryland 2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mindshooter
kan nog bli svårt att kunna gå på mysteryland med dom tiderna då kanske? |
du frågade om billigaste möjligheten :D
det är möjligt att ta det tidigt... (ankomst typ kl. 9 lr 10 i Schiphol)
jag tror att det går busser från Schiphol till ML.
(eftersom det är närmaste järnvägsstationen).
det enliga nackdel är att du kanske blir liten trött :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
förresten tror jag att SAS har en 'weekendretur' för ungdomer för bara 99 euro. |
Ringde till SAS ida.. å prata me en sjukt trevlig säljare...han sa så här...
det finns endera Weekendpris till AMDM (som ju lille scul sa :p )
eller så Ungdomspris till AMDM. Skillnaden ÄR att weekendpriset.. e bundet till att man verkligen åker på helgen.. asså utfärd på fredan å hem på söndan :) (kollade sthlm-AMDM)
saken e den att de kostar samma sak... :) så de e ju bra.. priset e 2152 kronor å inte nå 99 euro.. ;) som låter lite väl billigt :) kan ju va så att de e billigare att resa till sverige för holländska ungdomar...vet inte varför det e sån STOR skillnad.. men man kan inte åka för så lite pengar iaf..
kanske skulle va om man har is i magen å tar standby...?? ingen aning.
iaf.. så får man 150 kr. rabatt om man bokar på internet.. å kommer undan me 2002 kr alltså! DET E BILLIGT. Max 26 år får man va ;)
fan, ja som trodde ja hade hittat de absolut billigaste me Jetweb :( aja, ja åkte ju över en storhelg me :p
Åhhhe, va ja e snäll som ringer å kollar va? :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
kan ju va så att de e billigare att resa till sverige för holländska ungdomar...vet inte varför det e sån STOR skillnad.. men man kan inte åka för så lite pengar iaf..
|
visst..
om jag kollar på sajten av en holländsk resebyrå då skriver de att de har en 'weekendretur' till Stockholm för endast 99 euro. (utan airporttaxes). det blir typ 125€ inklusiv.
om man tar den måste man resa på lördag och flyga tillbax på söndag. |
|
|
| mindshooter |
Tack som fan med fetast glorie :) jättesnällt...ska ha det i åtanke!
Ravesquad, om det ändå vore så bra :p man kan juh testa...jag tror inte att nån annan moderator härifrån har fått den möjligheten förut faktiskt....på just den grunden. Då tror jag mer på att "elda" min väg in och erbjuda mina tjänster :) |
|
|
| Glorie |
de var så lite så :)
kolla denna FRÄSCHA LÄNK
tacket å credsen går till den hemlige tipsaren.. du vet vem du e ;) |
|
|
| mindshooter |
| ååååh va fett.....det är juh så vackert där.....kan bara tänka mig att knäcka en bira i gräset mitt på ljusa dan och höra bra musik från alla håll..bara glida runt mellan tälten och träffa sköna människor :) |
|
|
| ScuL |
| det låter som du beskriver paradis :P |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by ScuL
det låter som du beskriver paradis :P |
vad är det jag beskriver då? ;) |
|
|
| Amnezia |
fn ac mannen du lever:p :p mkt å göra????? e ju skyldig dig pengar å allt jue....:rolleyes: :tongue3
asså vore det inte bättre me en sån där bil som tog typ8platser vi kika på men som inte fanns nåra kvar?????? e ju fn mkt bättre än minibuss + att ac nog kan leka med den i 210 på autobahn , var ju bra på d förra gången ha!!:eyespop: :p :p
när släpps linan dammit..vääntar..
fattar inte varför dom ska köra 11-23..i sommras när det sluta 24 så hade d ju bara varit mörkt nåra timmar..å den grymma lasershow som var hinner dom ju knappt me iår..hade ju tänkt å inte klanta mig me kameran denna gång:crazy:
nån som bestämmt sig än? e typ190% säker... |
|
|
| Amnezia |
[QUOTE]Originally posted by Glorie
Ringde till SAS ida.. å prata me en sjukt trevlig säljare...han sa så här...
fan, ja som trodde ja hade hittat de absolut billigaste me Jetweb :( aja, ja åkte ju över en storhelg me :p
Åhhhe, va ja e snäll som ringer å kollar va? :) [/QOUTE
asså...redan igång å checkar allt...proffs i checka resealternativ..tvivlar på att vi kommit till holland överhuvetaget förra gången om vi inte haft ett planerarproffs bland oss:tongue3 :p :cool: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
nån som bestämmt sig än? e typ190% säker... |
om jag kan få en billig resa så är jag 210% på :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
tvivlar på att vi kommit till holland överhuvetaget förra gången om vi inte haft ett planerarproffs bland oss:tongue3 :p :cool: |
;) hehe.... förmodligen inte den gången eftersom fyra killar vägrade ringa å prata engelska me de holländska vandrarhemmen :p
om man går in på min fräscha länk som ja postade....alltså det ser ju verkligen ut som det e ett nice område... förra året var ju som en stor sandplan bara.. me inte en grön växt så långt ögat nådde :( |
|
|
|
|